Nejaká bola i na Mokrohájskej, no ľudia sú nepoučiteľní. Skracujú si cestu, včera na Račku jeden prebehol cez cestu na červenú bo utekal na bus 63 smer Lamač a autá mali zelenú, trúbili na neho a on nič, žiadna reakcia, aj pri VW ako je cesta široká je problém cez cestu no je to problém čo neriešia, tých miest je omnoho viac kde skracujú si cestu
Konkrétne tá nehoda vo Veľkom Bieli bola na mieste, kde sa na nehodu v podstate čakalo... narozdiel od nešťastnej zastávky pri pošte smer Bratislavská je to na križovatke ku žz prehľadné, ale prejsť na križovatke ku veľkobielskej žz cez starú seneckú je o nervy či už autom, alebo pešo. Zakaždým, keď som potreboval ísť vo VB na žz alebo na zastávku Bratislavská smer SC pri pumpe, mal som nervy, koľko strávim čakaním, než ma oba smery pustia cez prechod...
V mojom modeli ale toto nie je problém. Bežný (nie letný/vianočný) prázdninový režim by, ako som písal, mal zrušené len veci priamo súvisiace so školami a mierne predĺžený interval na veľmi husto jazdiacich linkách kde ľudia proste prídu na zastávku a "niečo pôjde" bez toho aby riešili či to pôjde 8:12 alebo 8:15. Rôznych 90tok a podobne a mizernými intervalmi by sa to vôbec nejak netýkalo, tam by ten režim bol zhodný s bežným pracovným dňom.
Ja bu som povedal, že to množstvo cestujúcich ktorí vedia proti svojej vôli aké intervaly sú na ich linke (linkách) je ovela väčšie ako si myslíš.
Proti svojej vôli preto lebo si to zapamätajú potom čo im to ujde pred nosom a potom musia ako takí mužské pohlavné orgány na šesť čakať nekonečne dlho na ďalší spoj. Alebo skoro nekonečne keď si neuvedomia že sa jazdí podla prázdnin a ich spoj nejde v čase kedy naň idú každý deň.
možno by som ešte aj cez menšie prázdniny posunul nástup poobednej špičky okrem spojov do závodov na poobednú zmenu. Cez prázdniny sa ti nevyvalia o jednej prvostupniari a niekedy aj menší druhostupniari.
V akom systéme? V SAP-e? Alebo v Matrixe? MHD je (by mala byť) pre ľudí, nie pre nejaký systém a buď ju v takýto deň treba prispôsobiť prepravným požiadavkám, alebo akceptovať, že jeden den budú vozidlá menej vyťažené ako bežne a ľudia budú mať vyšší komfort. Nie naopak. Levom potom budú naozaj stačiť aj tie víkendové intervaly cez prázdniny.
Koľkokrát som sem nahral fotky natrieskaných vozidiel v dôsledku neposilnenia či "optimalizácie" a zmenilo sa niečo zásadné? Nie. Maximálne raz posilnili jedno poradie nedeľnej 4-ky z K2S na 2xT, ale vydržalo to len pár týždňov, potom sa opäť ľudia tlačili v K2S (kým ich nepresunuli na linku 9). Tento rok počas víkendu, kedy boli naraz ružinovské a karloveské hodové slávnosti, jazdili na linke 9 (polovici poradí) K2S a súpravy či ForCity stáli vo vozovni.
Ak je toto problém (čo podľa mňa nie je), tak potom proste jazdiť cez jarné a jesenné prázdniny podľa CP pre školský rok aj za cenu prázdnejších spojov. Keď môžeme mať rovnaký režim pre sobotu a nedeľu (a dopyt podľa mňa nie je úplne rovnaký), tak prežijeme aj cca 10 dní do roka, kedy pôjde MHD podľa CP pre školský rok, hoci budú prázdniny.
A je niekto kto toto reálne robí? Však všetci si skontrolujú cestovný poriadok, prípadne VZT.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cancer
Proti svojej vôli preto lebo si to zapamätajú potom čo im to ujde pred nosom a potom musia ako takí mužské pohlavné orgány na šesť čakať nekonečne dlho na ďalší spoj. Alebo skoro nekonečne keď si neuvedomia že sa jazdí podla prázdnin a ich spoj nejde v čase kedy naň idú každý deň.