Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mhr1 #181078:
Sedlo do Rače 4 min. netreba. Na súčasnej L1 zase stačí 7-8 min. Na Račianskej ul. je zase málo 2,5 min. ráno. Úbytok kapacity v hodine cca 1500 ľudí je v tých vozoch cítiť.
Ani do Karlovky netreba sedlo 2,5 min. No nemáš to, kde skôr ukončiť a žerie to zbytočne vozokm po Kútiky.
Reakcia na: MHDBA1 #181081:
Sprav fotky na zastávke Riazanská. Ideálne ako sa s kočíkom nevedia dostať do vozidla, lebo je narvaté.
Reakcia na: david11 #181069:
Byvam na Riazanskej a musim povedat, ze usek Riazanska - Blumental je medzi 7:00 a 8:30 uplna katastrofa. Najviac lutujem mamicky s kocikmi, maju prakticky nulovu sancu nastupit. Aj my sme mali problem nastupovat a samozrejme elektricky za sebou, lebo Cabelkova. Blumental (cca 7:55) stali eliny linky 3 4x za sebou, som to sledoval.
Reakcia na: Mhr1 #181077:
Blbost mat na radiale jednu linku s 5 a druhu s 7-8 int.
Dnes je zas a znova na Devínskej ceste uzatvorený 1 pruh, tentokrát pri Sihoti, 29 mešká 10 - 15 minút.
Reakcia na: david11 #181069:
e-7 by potom jazdila aj v sedle - ale z centra.
Reakcia na: Petto #181068:
Sedlo by bolo 7-8 min.
Reakcia na: mhd579 #181075:
Tento voz má pekné plocháče, pred chvíľkou išiel po Vajnorskej a buchot bolo počuť už z diaľky
Aktuálne podľa ZT: L4 7837+38 spoj uviazol medzi zastávkami Most SNP a Šafárikovo námestie. Tejto súprave chýbalo pár minút do prvého dokončenia celodennej služby od prehliadky 💀
Reakcia na: samezzko #181073:
By na zaujímalo ako majú ošetrené predpisy v Brne (ale zažil som to už aj v Prahe) kde bežne trčia za nástupište aj o 5-10 metrov, len aby obslúžili spolu s vozom pred nimi.
Reakcia na: mhd579 #181072:
Prvým krokom by malo byť predĺženie nástupíšť na Blumentáli, stačí len o jeden alebo dva metre. Na terajšom nástupišti sa dve električky nezmestia, trčia vždy len zadnými dverami a navzájom sa zdržujú obe linky (a to nehovorím o autobusoch). Ušetrilo by to minimálne minútu. Zmena by sa prejavila najmä rýchlejším odbavovaním cestujúcich.
Reakcia na: david11 #181069:
Teoreticky by sa dalo zdvojnásobiť ranný interval L3 z 2,5 min na 5 min, ušetrilo by sa tým cca 20 vozov/súprav, z ktorých by sa využilo 14-15 na L7 (5 min interval) v okružnej trase Rača - Centrum - Rača a 5-6 vozov na L1, ktorá by v rannej špičke chodila namiesto NĽS do Petržalky, kde by bol s L3 tiež zachovaný preklad 2,5 min (zhoršenie ranného intervalu L1 z 4 min na 5 min za cenu zvýšenia kapacity - nahradenie K2S Škodovkami alebo súpravami)
Reakcia na: samezzko #181067:
Hej ku konci špičky išli aj kedysi vo vláčikoch k Blumentálu L3,7 a teraz aj samotná L3.
Bez preferencie priechod Riazanská, Čabelkova križovatka a ak si stlačia dopyt chodci na Vinohradoch tak následne čakajú aj električky na signál. Krasňany a Záhumenice neviem či sú už pod preferenciou. Potom sa ľahko dobiehajú postupne smer centrum.
Reakcia na: Mhr1 #181064:
Momentálne si mimoriadnosť v Karlovke najviac odserie vetva L4 na Zlaté piesky. Tam sú tie diery najväčšie pokiaľ sa to dostane naspäť do normálu.
Reakcia na: Petto #181068:
Nezabudni, že by sa musela aj L7 obnoviť. L1 by musela byť tiež iba špičková v trase až do Petržalky. Na Račianskej sa do vozov tlačíš už teraz od Riazanskej a ak to chytá vlak tak už od Vinohradov.

Keby bolo jednoslučkové obratisko aj pri Technopole dosť by to pomohlo a nežralo by to toľko vozov.
Reakcia na: Mhr1 #181064:
AK by si mal L1 aj L3 v Petrzalke tak este im pridas kapacitu a tam v sedle fakt netreba prekladovy interval 2,5minuty.
Reakcia na: Mopy #181062:
Z každodennej skúsenosti je toto bežné aj bez mimoriadností na trati.🙃
Reakcia na: Mhr1 #181064:
A je naozaj v Petržalke potrebné, aby tam jazdila električka poobede každé 2,5 minúty? Aj to ráno s 2 minútami mi príde príliš ústretové s poloprázdnymi vozmi a to je tam predovšetkým kvôli Rači. Jednoducho sa nepodarilo otočiť vozy v meste alebo na Jungmannovej a tá časť vozov ktorá uviazla v Rači smerom do centra následne spôsobila tú dieru, ktorá nebola dostatočne operatívne vykrytá, kým sa otočili vozy z Petržalky cez vozovňu naspäť – predpokladám, že nejaké záložáky tam išli a hradili, ale prestoj a diera museli byť väčšie.
Reakcia na: Mhr1 #181064:
Problém je, že zraniteľnosť našeho systému je len a len preto, lebo mesto ho tak chcelo mať. Zraniteľný.
Reakcia na: trambus #181061:
Ďalší argument pre to, aby do Petržalky jazdili e1 aj e3, ráno po 4 min., poobede po 5 min. Lebo kým sa zorganizuje NAD, predčasné otáčanie neuviaznutých električiek, vznikne diera vždy. A potom to tak vyzerá, ako to dnes popisujú. Venujem sa MHD 60 rokov, poznám odborníkov z Prahy, Brna i Ostravy. Na DOD som sa s niektorými rozprával - všetci poukazovali na zraniteľnosť nášho systému. Viem, že ma budete mnohí mínuskovať, ale ja len reagujem na fakty, ako bol ten dnešný ranný a veru, že za tých 7 týždňov premávky do Petržalky nebol ani prvý, ani druhý... (a nebude, bohužiaľ, ani posledný).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.