Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 3pa3ck3 #180673:
To kde píšu, že môže byť len pre odbočenie vpravo?
Reakcia na: MatejBA #180671:
Ty si čo za vodiča? Tam sa žiadna prednosť nemení, tam musíš dať prednosť električke, keď ideš na plný signál. A tu máš dokonca šípku.
Reakcia na: m@jo #180668:
Presne tak. Podobne ako pri Avione.
Reakcia na: Solider #180670:
Dynamické riadenie cez slučky a trolejové kontakty bolo, ten radič sa volal GA-V ako Verkehrsabhängig. Ale na CTFZTM bol radič EST a ten to nevedel. A po 70. roku bola stopka na nákupy zo západu. Česi si inteligentne kúpili licenciu na hoci aj zastaralý ale spoľahlivý Signalbau Huber a Slováci ostali odkázaní na produkty AŽD Bratislava, ktoré boli rady, keď fungovali aspoň v pevnom cykle.
Každopádne dnes by to už nebol problém, len by musel niekto chcieť.
Reakcia na: MatejBA #180671:
No keby bolo po mojom, ako som už písal, tak tu by žiadny semafor nebol, len hlavná pre električky a stopka pre autá. Takže nech by hocikto odbočil odkiaľkoľvek, tu by ho zastavila stopka a nehôd by bolo menej...
Reakcia na: m@jo #180668:
Problém je, že podľa TP 117 smie byť doplnková šípka iba pre odbočenie doprava (napokon aj z tohto dôvodu sa umiestňuje napravo od návestidla). A tu je aj otázka, či práve to nezmýlilo vodiča - videl doplnkovú šípku, tak automaticky predpokladal, že platí pre pravé odbočenie a samotný tvar šípky si už poriadne nepozrel.

Inšpirácia pre signalizáciu sa zjavne našla v Jablonci - našťastie naša vyhláška už dve kmitajúce červené svetlá nepozná: https://www.youtube.com/watch?v=L9JkDIZThqg
Reakcia na: MatejBA #180671:
No kľudne mohol byť ešte jeden semafor pre IAD tesne pred traťou.
Reakcia na: Perto #180666:
Inak je vobec takato krizovatka legalna? Kde v ramci 1 krizovatky sa ti meni prednost lebo si na hlavnej na vedlajsiu lebo musis dat prednost? (teraz sa nepytam na prednost protiiducemu, ale ze vojdes do krizovatky a zmeni sa ti v polke krizovatke priorita cesty a musis zastavit pricom to nie je druha krizovatka ale stale ta ista)
Reakcia na: david11 #180669:
Tak hlavne dneska sú iné možnosti, vtedy asi ani dynamické riadenie nebolo a nehovoriac o tom, že dneska tieto výjazdy, dojazdy a iné manipulačné presuny sa môžu zaradiť do cyklu cez Vetru.
Reakcia na: kecho #180660:
Vraj sa im nezmestila do signálu križovatky. Ani IAD neodbočí z Vajnorskej na Trnavskú cestu. Opačne z Krížnej na Šancovú. Aj, keď podľa mňa na výjazdy z vozovne skoro ráno a zaťahovanie naspäť v noci to nemohlo vadiť ani vtedy.
Reakcia na: Perto #180666:
Autá nemajú zelenú naraz s električkou. Je tam doplnková zelená šípka rovno, tá svieti naraz so zelenou pre električky. Keď svieti plná zelená pre autá, električky majú červenú.
Reakcia na: Perto #180666:
A to ked ide clovek autom cez zeleznicu, tak sa nepozera, ci nieco nejde? Okrem toho je tam dost miesta na zastavenie pred kolajnicami
Reakcia na: Mhr1 #180664:
Písal som na inom fóre. Križovatky nemajú samostatný semafor pre odbáčanie, ale len jeden kde sú plné gule. Takže keď s električkou dostane zelenú súbežná cestná doprava, tak je zároveň možné odbočenie cez trať. A tam už stačí nepozornosť / neznalosť toho že spolu s križujúcim autom môže mať zelenú aj električka a bum ho pred ňu.
Reakcia na: kecho #180660:
Ty si tu predsa dlhoročný účastník a to sa tu už rozoberalo nespočetnekrát. Preto, že takáto fáza by totálne rozbúrala celú krizovatku Centrálne trhovisko Františka Zupku Trnavského Mýtneho.
Ukazovalo, že spoj prešiel cez zastávku Lúčanka a potom uviazol. Na zastávku Veľký Draždiak už električka nedorazila, lebo tesne pred zastávkou mala nehodu. Keď som cca o 15 minút išiel okolo električkou z mesta, eliny už jazdili a pri priecestí (pred zastávkou Veľký Draždiak v smere z Petržalky) stálo dispečerské auto a veľké biele auto s ťukancom okolo ľavého reflektoru. Netuším, ako sa to mohlo stať na priecestí so semafórmi - teda predpokladám, že tam sú tiež. Tieto malé priecestia mali byť rozlíšené iba dopravnými značkami Hlavná/Stop, výsledok by bol rovnaký...
Už jazdí. Do mesta necelých 15 min. nič nešlo.
Prerušená premávka do/z Petržalky. Niečo pri Lúčanke. Na zastávke ukazuje, že spoj uviazol.
Reakcia na: N/A #180658:
Snad tu trat cez Kosicku aj s tym obratiskom v parku postavia v nejakom normalnom case.
Preco sa vlastne zrusila kolaj z Ruzinova na Vajnorsku cez nam. Fr. Zupku?
Reakcia na: N/A #180658:
Premávka obnovená, avšak L4 sa krúti cez Vazovovu, Blumentál a Americké nám. späť do Dúbravky

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.