Ukazovalo, že spoj prešiel cez zastávku Lúčanka a potom uviazol. Na zastávku Veľký Draždiak už električka nedorazila, lebo tesne pred zastávkou mala nehodu. Keď som cca o 15 minút išiel okolo električkou z mesta, eliny už jazdili a pri priecestí (pred zastávkou Veľký Draždiak v smere z Petržalky) stálo dispečerské auto a veľké biele auto s ťukancom okolo ľavého reflektoru. Netuším, ako sa to mohlo stať na priecestí so semafórmi - teda predpokladám, že tam sú tiež. Tieto malé priecestia mali byť rozlíšené iba dopravnými značkami Hlavná/Stop, výsledok by bol rovnaký...
Perto
Ja sa im tiež nečudujem. V sobotu doobeda som si prešiel južnú časť trate s malým dieťaťom na biku. Minimálna premávka a aj tak všade dlhé cykli a často červená pre chodcov a cyklistov. Cestou tam som kvôli dieťaťu všade dodržiaval červenú. Vrchol bola križovatka pri Lietavskej ktorú sme celú prešli až po 2 minútach. Následne prechod pri Jasovskej, kde sme mali červenú (aj keď nešlo žiadne auto) sme už odignorovali tam aj späť. Pri ceste späť križovatka pri Braníku jedna slečna čakala na semafore cca 2 min. hoci mohla x-krat prejsť na červenú. My sme stihli prejsť od priecestia na Jasovskej skoro až ku nej. Skoro preto lebo to vzdala a už si to hodila na červenú. Križovatka na Šintavskej státie asi minútu, zatiaľ čo prešli 3 autá. Kopa chodcov/cyklistov už prešla na červenú. Aj sa ma dieťa pýta, že prečo oni idú na červenú.
Proste normálny človek nebude stáť minútu/y pred prázdnou cestou keď široko ďaleko nič nejde, len kvôli tomu že svieti červená.