Krásne prozákaznícky, veľmi informatívny oznam.
[irony off]
Bežný vlčák si ponadáva že sa nedostane domov, profi vlčák bude tušiť, že je nejaká X4 z Kútikov. Ktorých vlkov je viac?
A to len pred pár dňami dolepili poškodenú reklamu po predošlej (septembrovej) nehode na nábreží, tiež bola poškodená časť vpredu na ľavej časti, aj keď tentokrát si zrejme postojí táto súprava dlhšie...
Pravdepodobne nepremávajú električky do Dúbravky (alebo už je to obnovené, keďže oznam na VZT nie je?) Počul som aj hasičov húkať ale neviem či to má súvis...
Limit, teda životnosť autobusov, bola za socíku 6 rokov. Realita bola ale taká, že po VP v ČSAO sa vrátili často ŠM-ky v horšom stave, lebo čo si človek nepostrážil, to sa rozkradlo, prípadne nahradilo horšími a staršími dielmi. Takže voz sa vrátil z VP s novými sedadlami, novým lakom, umakartom a vyzeral fakt dobre, ako nový. Ovšem čo sa skrývalo v útrobách, to nikto nevedel. A potom sa to po pár mesiacoch pokazilo, náhradné diely neboli, voz sa začal kanibalizovať a veru, často mal len 3 roky, je to realita, som pamätník, všetko som sledoval a zapisoval. No a na tie 3 chýbajúce roky sa autobus "zohradoval", teda presunul do ohrady v Čeklíze, pardon, v Bernolákove. Tam dožil svoju životnosť 6 rokov. Alebo variant B, existoval 6-ročný autobus v dobrom stave, škoda ho vyradiť. Takže sa zliqidoval len papierovo, prepísalo sa ev.č. toho novšieho a mladší sa vyradil pod ev.č. staršieho autobusu. A na papieri všetko sedelo. Takže vyraďovanie 3-ročných ŠM-iek bola realita!
V časoch reálneho socializmu sa v Bratislave vyraďovali aj trojročné autobusy. Takže toľko k veku. A efektivite nakladania s peniazmi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek