Linka 1: prerušená premávka na Námestí SNP smer Hlavná stanica. Linka 1: premáva zo Šafárikovho námestia na Jesenského (B), Námestie Ľ. Štúra (D), nábrežie a cez tunel na Obchodnú. Zastávka Centrum (D) nie je obsluhovaná.
Upozornenia DPB:
Linka 3 a 7: prerušená premávka na Račianskej. Z konečnej zastávky Komisárky premáva po Stn. Vinohrady a späť. Linka 3: z konečnej Jungmannova premáva okružnou trasou, za zastávkou Blumentál (B) cez Vazovovu, Americké námestie (C) späť na Jungmannovu. Náhradná autobusová doprava X3 premáva obojsmerne medzi zastávkami Blumentál - Stn. Vinohrady. Linka 7: premávka Hlavná stanica - Stn. Nové Mesto.
Samozrejme, ze sa da vypocitat kedy dobehne posledny bezec, dokonca bol aj presny rozpis: https://bratislavamarathon.sk/wp-content/uploads/2024/09/rozpis.png ktory zohladnuje, ze najrychlejsi bezec to da vzdy za cca 30minut a najpomalsi za 1:30hod. Vyluka sa teda dala zorganizovat tak, aby tunel bol odstaveny iba na 30 minut a Sturova na necelych 40. Ako to DPB zvladol neviem.
Momentálne je už dve hodiny prerušená premávka vlakov cez žst. Pezinok pre rozsiahly požiar jánošíka na jednom z vlakov linky S50. NAD zabezpečená samozrejme nie je.
Ja som videl pristavené dáke električky na nábreží smerom do Dúbravky, ale keďže bežci sa rozhodli vojsť aj na trať tak sa asi čakalo pokiaľ neopustia električkovú trať, ale časovo neviem koľko to trvalo. Nemyslím si, že porovnávať obyčajne hody, ktoré majú fixný termín s behom, ktorý trvá tak dve-tri hodiny, keďže nikdy nevieš, kedy dobehne posledný. Deje sa to rok čo rok počas nočného behu, kedy je elektrickova doprava výrazne obmedzená, dokonca viac, ako pri iných podujatiach. Asi by bolo najlepšie, keby začali konečne behať v noci, keď to má byť nočný beh a ešte lepšie, keby to bolo bez výluky električiek.
Tieto šroty už dávno nemali jazdiť. Akurát to spôsobuje problémy cestujúcim, keď sa pokazia po trase a prinajhoršom sa to musí ešte kuplovať. Úplne zbytočné poruchy a ešte k tomu v nedeľu.
Tento víkend priniesol 2 výluky zvládnuté na úplne rozdielnej úrovni. Kým hodová výluka vo Vrakuni bola zvládnutá perfektne - nahraté odklonové trasy, akustické hlásenie včas informovalo o odklone, boli zverejnené výlukové cestovné poriadky (dobré bolo aj to, že na žiadnom poradí linky 71 nechýbal 3-článkový trolejbus - boli solídne obsadené, ale nie preplnené), včerajšia (nezákonná) večerná výluka kvôli behu bola zvládnutá otrasne - električky premávali chaoticky, na niektorých radiálach aj vyše 20 minút nič nešlo, potom prišlo niekoľko vozidiel za sebou, vozidlá premávali v režime "linka+cieľ", t. j. žiadne zobrazovanie trasy a žiadne zobrazovanie aktuálnych odchodov na zastávkových tabuliach, na zastávkach bez informačných panelov žiadne informácie o odklonoch a o cestovných poriadkoch samozrejme ani nehovoriac. Po skončení výluky sa všetky električky išli za každú cenu napájať na svoj cestovný poriadok, bez ohľadu na rovnomernosť dopravy. Úplne ma dorazilo, že vodič električky nevedel po slovensky. Nevedel nielen povedať ani jednu súvislú slovenskú vetu, ale ani len nevedel správne vysloviť názvy zastávok. Keď už je pre DPB taký problém zaplatiť zahraničným vodičom jazykový kurz, mohol by aspoň zabezpečiť, aby nejazdili na linke zasiahnutej výlukou, kde je predpoklad, že budú potrebné komunikačné schopnosti v slovenskom (alebo nedajbože anglickom) jazyku. Aj pre nich samotných to musí byť potom veľký stres, keď ani poriadne nerozumejú pokynom dispečingu (obzvlášť, keď cez niektoré vysielačky im je problém rozumieť aj pre Slovákov).
7124+7443 ak som dobre videl idú vo dvojici spolu čo bola zjavne príčina prerušenia...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto