Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mhr1 #178345:
Pravdepodobne v sedle riesia servis na tych vozoch 27tr.
Reakcia na: N/A #178344:
Neviem aká je situácia preto som sa pýtal otvorené či je potreba...
Donedávna aspoň nasadzovali autobusy na delené služby, dnes naopak, autobusy sú na celodenkách. Nerozumiem tomu.
Reakcia na: Ma178rek #178342:
Linka 61, potrebuje hustejší interval, je plná aj v sedle a aj teraz cez prázdniny. Spomínanú linku, by som nemenil, zmenil by som jej len trasu po Rožňavskej a Galvaniho. Pri ceste na Hlavnú stanicu, bez zachádzky k Avionu. Trnávke by som vrátil, linku 64.
Reakcia na: Ma178rek #178342:
Tiež si to myslím.
Reakcia na: majky1602 #178334:
Hlavne či je taká potreba na linkách 40+61 aby tam bol rovnaký interval ako cez školský rok.. tým sa mohli ušetrit nejaké poradia ktoré dnes chýbajú
Reakcia na: majky1602 #178334:
asi zase treba aby vysiel clanok v novinach, naposledy to na chvilu pomohlo
Na Sancovej smer racko sa rekonstruuje nejaka pripojka, ratajte so zdrzanim
Pokazena klbova sorka fajne blokuje zastavku Pod stanicou smer Patronka
Reakcia na: Color #178336:
To bude zblbnutým palubákom.
Reakcia na: Mhr1 #178335:
Lenze v pripade 27tr nie je az takym problemom nespolahlivost, ako skor neschopnost podniku opravit si vozy po nehodach. Vacsina vozov co stoji, je prave kvoli poskodeniam po burackach.
Reakcia na: majky1602 #178334:
Tiež tomu nerozumiem, je to jasné fiasko výrobcu, mal by niesť plnú zodpovednosť a platiť pokutu. Pritom v Prahe to spočiatku s TNS 18 bolo horšie ako s 27Tr v Bratislave, ale tam sa to akosi podarilo vyriešiť. Pritom nerozumiem tej kombinácii. El.výzbroj Škoda v našich TNS 12 je, zdá sa, spoľahlivá, s autobusmi Solaris 18m problém nebol, tak prečo kombinácia spoľahlivej autobusovej karosérie s fungujúcou el.výzbrojou dohromady dáva taký poruchový výsledok?! A v iných mestách, v Česku či v Žiline, pokiaľ viem, s 27Tr problémy nemali.
Z 23 vozov vypraviť len 7 cez víkend je dosť úbohé čo sa týka 27Tr, a mega trolejbusy zo 16 ledva 5 či 6 po 5 mesiacoch takisto…to fakt ten DPB kašle na všetko ohľadne zmluvných pokút u výrobcu? V Prahe to dokážu a v Bratislave nie ?
4225 porucha ZV 2047
#1045 na L94 práve na Blumentáli nechal nastúpiť ľudí a o 30 sekúnd ich vyhodil, lebo sa vraj pokazil. Vodič to potiahol kúsok za zastávku a zostal na výstražných so zhasnutými transparentnmi.
Dnes som musel ísť výnimočne autom po Dostojevského a nábreží, cez Šafko som v smere od Dostojevského prešiel na 5. zelenú...
Reakcia na: danlo #178329:
Priepustnosť zvýšilo aj pomerne výrazné predĺženie cyklu križovatiek pod mostom SNP a na Nám. Ľ. Štúra (na Šafárikovom nám. neviem, či je tam stále preferencia alebo už pevný cyklus). A to až to takej miery, že teraz už nie je zriedkavé, že hlavný smer na nábreží sa úplne vyprázdni aj v špičke a vedľajšie smery a chodci čakajú.

To znamená, že aj premávka električiek a autobusov je nepravidelnejšia. Najviac je to vidno na L31/L39 smer Zochova a L4 z NĽŠ smer Dúbravka. Toto by bola zaujímavá štatistika, že o koľko sa zvýšil rozptyl pri prejazde MHD daným územím oproti stavu pred cyklo pruhom.
Reakcia na: si #178321:
intenzita vozidiel na Vajankeho nabrezi bola na jar rovnaka ako pred cyklopruhmi. Dorovnala sa po osadeni semaforu na Sturovej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.