Tak som sa včera tešil, že okrem 33/5 sú už na všetkých trolejbusových výkonoch opäť trolejbusy. Zato dnes na 60/3 sa vystriedali 3 autobusy a stále tam autobus je. Viete niekto, ako to je? Výnimka bol včerajšok, alebo výnimka je dnešok? Bude stále na 60/3 autobus?
Klamlivé nie, možno iba neaktuálne. Hoci teda šípky [P] Lafranconi s piktogramom autobusu a nápisom TOURIST sú na nábreží dodnes... Vzniklo to ako náhrada parkoviska na mieste Zuckermandla. Ak to tam medzičasom prevalcovala IAD, tak je to pre mňa nepríjemné prekvapenie.
Len doplním že električky stáli od 6:43 do 7:00 (iba smer do mesta). Išiel aj ZV 2533, len ten išiel už zarovno s prvou 4kou. Ten 2533 po príchode na Malú scénu išiel s meškaním hradiť od Čulenovej nejakú vypadnutú 70ku do Biskupíc.
Úsek už je prejazdný, električky premávajú. ForCity #7427 po nehode odstavená pri hríbikoch (jej predné čelo po nehode pripomína novú sériu týchto vozidiel ).
Ono hlavne vyložiť či naložiť turistov je proces, ktorý vo väčšine prípadov trvá oveľa dlhšie ako v prípade linkového autobusu. Preto si myslím, že by mali mať svoju vyhradenú zastávku (zdá sa mi, že od vytvorenia cyklopruhu som ich videl stať len v zastávke MHD). Vzájomne by sa podľa mňa väčšinu času neblokovali, keďže zase tých autobusov neprichádza 18 za hodinu ako je to v prípade MHD.
Ja viem, že v tom je rozdiel. Ale busy tam reálne stávajú dlhšie, než len na vykládku. Ak sa nepodarí zabezpečiť, aby naozaj iba vyložili a odstavili sa inde, tak bude treba zriadiť jednu zastávku pre každú skupinu, a to sa potom už volá parkovisko
Mimochodom, je to problém, ktorý tam bol bez ohľadu na cyklopruh, dávno pred ním.
Je rozdiel medzi parkoviskami (napr. pod Lanfranconi) a medzi miestami, kde vyložíš turistov.
Ja som nikde nepovedal, že nemáš chcieť dodržiavanie pravidiel. Ale znemožniť niečo, čo funguje roky len preto, by si sa zapáčil malej časti voličov je také... progresívno-vallovské.
V normálnom svete by sa najprv riešili všetky nevyhnutné podmienky k tomu, aby bolo možné premaľovať jeden pruh na červeno. A nie, že to hurá spôsobom premaľujeme a potom riešime vzniknuté škody.
Aha, čiže po cestovkách nemáme chcieť dodržiavanie pravidiel, aby sme nevyzerali ako protituristické mesto?
Čakal by som, že za tie roky niekto komunikoval s danými dopravcami, či je problémom kapacita parkovísk v Osobnom prístave a pod mostom Lafranconi, samotný harmonogram zájazdov ktorý nedovoľuje odísť ani tých pár sto metrov, alebo len ich pohodlnosť. Ak je nutné parkovať v okolí Mosta SNP, tiež sa ich dá upratať na miesto kde nezavadzajú doprave - ani to nie je to žiaden extra náklad, stačilo by napríklad nemať dvojpruh na zjazde z Petržalky okolo konečnej k Vodnej veži... Do pravého pruhu by sa zmestilo pauzujúcich autobusov až-až.
1) Zastávka je na zastavenie, nie na parkovanie.
2) Sám linkuješ tabuľu, kde su podmienky 10 minút a 1 autobus. Toto sa pravidelne nedodržiava ani tu, ani pred Danubom, a z mne neznámych dôvodov im to tolerujú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david11