Tank má zdvihový objem válcov 36L (tuším T72) tak sa ani nečudujem jeho akcelerácii. Mal by mať dva motory jestli se nemýlim.

tam len samovrah nebrzdí. To je tak keď je mokro vodiči sa čudujú, že sa šmýka, keď výdu z lesa na polia, čudujú sa, že fúka a že sú záveje,... Tak ako ti cestujúci, ktorým sa nelúbi, že sa opravuje katastrofálny stav tratí.
Teraz som si s nou spomenul na davnejsiu prihodu, tusim som to este nepisal. Na Vazke smer Raca stala na zastavke pred elektrickou 5 s tetou M. nejaka ina dlha elektricka (odborne vyjadrenie - necitovat), zrejme 7. Kedze teta M. uz tradicne dost meskala, nastupovalo do tej 7 dost ludi. Auta stali podla predpisov za 7. A sikulka teta M. sa postavila za tu 7 a otvorila dvere!!! Takze somar somarum: Ludia vystupujuci z 5 crossovali pomedzi auta a to ani nehovorim, ze ta 5ka trcala v krizovatke. Perlicka na zaver: 7 bola uz dost plna a tak jedna pani dobehla k prednym dveram 5ky. Teta M. jej pred nosom zavrela dvere akoby nic a potom tam este stala, kym odide 7 pred nou... A viete preco? Lebo je z Madarska!!! :):):):):)
Ten favac sa mi az taky vytunovany zrovna nezdal... Hlavne po tej havarke
), len treba mat predvidavost a dobre reflexy (a jasne ze vozidlo v dobrom technickom stave). Za samotnu rychlost by som osobne nikoho nebuzeroval, akurat by to bola velmi pritazujuca okolnost ak by dotycny mal nehodu.
Jano
- 2826 pocas dna vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil 2515
- 7801-02 pred 13. h. docasne vypadol na linke 1/1, neskor ho nahradil ZV 7718 (i. frenky)
- 2823 od 15.54 h. docasne vypadol na linke 83/5, ale hned ho nahradil ZV 2829
- 7763-64 tak pravdepodobne uz okolo 14. h. vypadol na linke 1/5, co ho nahradilo neskor neviem, ale pred 20. h. bol na tomto poradi ZV 7718 a od 21.42 h. ho nahradil napokon 7821-22
- 2810 od 19.16 h. vypadol pre poruchu na linke 83/2 (odstaveny na konecnej Pri krizi) a i napriek tomu, ze o 20.17 h. musel byt ODTIAHNUTY do vozovne, od 23.00 h. sa na linku vratil; medzitym ho hradil ZV 2608
- 1019 od 21.45 h. vypadol pre poruchu na linke 20/1 (odstaveny na konecnej OD Saratov) a napokon o 22.55 h. musel byt ODTIAHNUTY do vozovne; medzitym ho od 22.20 h. az do konca sluzby nahradil ZV 1512
Z vypravy:
26: 1805
27: 1001, S 1133
35: 3513
83: 2826, 2810, 2809, 2812, 2823, 2940, 2818, 2202, S N 2825, 2309, R 2308, 2829
504: 1213