Pri autobusoch SOR 18m je uvedené, že niektoré zo série 2853-2863 sú zapožičané v Petržalke. Mnohými som sa na a-68 v posledných dňoch aj viezol. Viete niekto, ktoré sú t.č v Petržalke?
Áno, to je ale mimoriadna situácia. Napríklad ak iný vlak nepovolene vojde do postavenej vlakovej cesty a zabezpečovací systém zareaguje zrušením danej vlakovej cesty. Alebo ak zrušenie vlakovej cesty vykoná sám výpravca (resp. dispečer na diaľkovo ovládanej trati)
klasicka zeleznicna predzvest je len informacia o tom co mas na najblizsom navestidle, ak tam mas stoj, tak ti ho predzvest ukazuje a nijak sa nezamysla nad tym ze o minutu ked tam s vlakom dojdes uz tam budes mat volno alebo vystrahu....
Je fajn, že ich ty neignoruješ, ale z toho vôbec nevyplýva, že ich neignorujú iní. A ignorujú, hoci asi neúmyselne. A o križovatkách s pevným cyklom tu nikto nehovoril, tam samozrejme predzvesti fungujú, tie je jednoduché správne nastaviť.
Myslel som to inak ako si to pochopil. Mal som na mysli 99 % prípadov prejazdov električiek cez Jurigovo námestie, nie 99 % predzvestí. Mnohé predzvesti sú samozrejme funkčné, ale nie všetky. A práve tie dlhodobo nefunkčné sa podvedome naučili vodiči ignorovať, o čom svedčí to, ako často v posledných dňoch pred hlavnými návestidlami zastavovali na magnetkách.
Na predsignále môže byť skôr Voľno ako na signále (t. j. dostane info z radiča o tom, že kým príde k hlavnému, tak bude voľno). Malo by to byť potom vypočítané tak, aby pri najvyššej dovolenej rýchlosti prišlo vozidlo k signálu s návesťou Voľno.
Problémom je to, že napr. Lanfra sú dva radiče a zabezpečiť 100% líniovú koordináciu + preferenciu nie je až také jednoduché.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cancer