ja osobne tie spomalovace chapem ako ziadost obyvatelov o vacsie mnozstvo prachovych castic z brd, vacsie emisie vyfukovych plynov a viac hluku pri rozbiehani, takze (ak je ten hrb kdesi medzi domami) na tom v podstate zastavim aby som odtial vystartoval a dobre vyturoval 1tku z ktorej potom obvykle radim 3 alebo 4 (a par metrov za hrbom este k tomu idem o hodne rychlejsie ako na useku kde ziaden hrb nie je); ved ked tak miestni obyvatelia chcu, tak im treba ich zelania plnit.... a ak sa im to nepaci, tak sa mozu stazovat na ten hrb na ceste spravcovi komuniacie
(a s laskou pri tom spominam na staru feldu ked som mal deravy vyfuk, ze s tym sa taketo srandy robili este lepsie )
Zastávky smer centrum sú obrovský problém kvôli svahom.
Oprava takej zastávky Čremchová by stála viac ako prerábka Patrónky.
Rozdiely vo frekvencii cestujúcich sú dva svety.
Retardér? Vankúš? Z pohľadu obyvateľov nereálne, z pohľadu MHD nežiaduce.
Tak zriadenie prechodu pre chodcov a vyvýšenie zastávok v smere do centra by snáď obyvateľom nevadilo, možno aj nejaký 1-2 spomaľovače by ešte zvládli. S tým parkovaním je to asi úplne sci-fi.
Na tej Podkolibskej by sa asi malo zakázať parkovanie na chodníku, pretože niektoré zákruty sú potom dosť úzke. Tiež by sa malo niečo urobiť so zastávkami v smere do centra (mali by sa tam aspoň doplniť prechody s tými červenými spomaľovačmi pre autá), bez väčších stavebných úprav to ale nepôjde (hlavne Čremchová).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
on-line