No mne je jasné, že 4.DTP nie je vozovňa, ale som si istý, že ak sa bude vozovňa v Petržalke stavať tak nie tam kde je teraz, lebo tie pozemky sú na lukratívnom mieste a už sú dokonca aj prislúbené istej firme. Tá je ochotná dať prachy na výstavbu novej vozovne a to ževraj viac ako 100mil.
Takže by sme mohli byť len radi. Janíkov dvor je na dobrom mieste bo si z neho po Panónskej ceste za 7min na novom moste a po Dolnozemskej za 10min pri Prístavnom moste a moste Košická. Viem, že súčasná poloha je ešte bližšie, ale:
1. Konečné liniek vypravovaných z Petržalky sú na Lúkach a pri Tecnopole až na L84 a L180
2. Keby som mal na výber bližšie provizórium a ďalej plnohodnotnú vozovňu tak je jasné, že vyhráva druhá možnosť.
3. Keď bude plnohodnotná vozovňa tak bude môcť vypravovať aj linky 91, 191, 80, 89 či 78 napolovicu s 2.DTP a aj iné linky.

1. Konečné liniek vypravovaných z Petržalky sú na Lúkach a pri Tecnopole až na L84 a L180
2. Keby som mal na výber bližšie provizórium a ďalej plnohodnotnú vozovňu tak je jasné, že vyhráva druhá možnosť.
3. Keď bude plnohodnotná vozovňa tak bude môcť vypravovať aj linky 91, 191, 80, 89 či 78 napolovicu s 2.DTP a aj iné linky.
J
Je jedno aké sú kefy, dôležitý je výsledok na vozidlovom parku.
Inak všetky Slovšporty, teda aspoň drvivá väčšina v Lamači sú natreté nanovo