Osobne si myslím, že aj 20-minútový interval je celkom veľa. Čakať na nejakú 61, alebo 70 (pred posilnením) 20 minút je teda radosť. Maximum by malo byť (okrem večerov) 15 minút, ak chceme, aby si ľudia nemuseli hľadať odchody vopred.
ČKD Tatra K2 8133 opustila dnes po cca 12 rokoch po odstavení vozovňu Krasňany naložena na kamióne ako nadrozmerný náklad, podvečer mala byť už v Brne, kde bude následne vykonaná jej generálna oprava
Zdravím, v minulosti som si na mape Bratislavy mohol naplánovať trasu aj s prestupmi. Teraz to máte spracované cez PC, ale ja z tých grafických výstupov nemôžem odkontrolovať kadiaľ pôjdem a kde budem prestupovať.. Nemáte dostupnú mapu MHD z vyznačením dráh.
V podstate hľadám ako sa dostat z Hlavnej stanice na Haydukovu ul . na OÚSA ráno asi 6 hod v prac. deň.
skúsme to z opačného uhla pohľadu: nech teda 43-ka nadväzuje dajme tomu na 21-ku z mesta a 37-ku zo ZB a odíde dajme tomu minútu pred príchodom 83-ky z Dúbravky a 207-ky spod hradu. Ako k tomu potom príde rodinka z Dúbravky, že bez ohľadu na to, ktorý spoj z Dúbravky použijú, budú musieť čakať na patrónke takmer celý interval 83-ky, aby sa následne na semaforoch pod železnou studienkou s ďalšou 83-kou minuli? To už radšej pôjdu na Kobylu
Aha, takže sa vypraví rodinka s deťmi do prírody, a miesto toho čo by si zvolili návrat vtedy keď im to vyhovuje, majú striehnuť kedy bude prestup na ich smer?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3