Mne sa zdá, že NAD by mala jazdiť po trati až na Farského, kde by z el. trate zišla. Tá cesta pre IZS by nebola veľmi vhodná pre NAD, keďže by tam nebolo poriadne vidieť autá prichádzajúce zľava a takisto je tam dosť zlý uhol pre odbočenie.
Budem to musieť skontrolovať niekedy na bicykli. Výhľad som mal zo zastávky Farského, z električky som to na trati nekontroloval. Viem si ale predstaviť, že NAD smerom z mesta bude po električkovej trati jazdiť len po Vienna Park, kde sa napojí na Jantárovu cestu cez tú vyasfaltovanú cestu.
Hlásim vyznačený bus pruh zo zastávky Farského (nástupište N80) smerom na električkovú trať. Aj na samotnej električkovej trati je VDZ BUS. Tak žeby sa konečne pripravovalo na to, aby v prípade výluky električiek do Petržalky jazdila NAD po Starom moste?
Ako som už napísal vo vedľajšej diskusii, takto je to správne. Keby sa na tom istom mieste preraďovali autobusy zľava doprava a autá sprava doľava, to by ešte len bol masaker.
Dnes bol vyznačený BUS pruh na Radlinského, avšak končí ešte pred tým krátkym pruhom pre autá, tak snáď nebude problém s preraďovaním sa medzi autá, pretože podľa mňa sa mohol ten pruh kľudne plynulo napájať na ten krátky pruh pre autá, obzvlášť, keď má 59 po rekonštrukcii zastavovať na el. zastávke.
jasne, ono pomoze, ked budu schopni opravit aspon dve klimy za den, co by za dva tyzdne znamenalo o 20 klimatizovanych vozov viac. sice to neznamena nutne velke vitazstvo ale stale lepsie, ako nic. lebo po mesiaci je to 40 klimatizovanych vozov viac. len este to riesit aj na elektrickach.
On je tiež rozdiel v čakaní v špičke, keď mu už na chrbát dýcha ďalšia 33 a v sedle, kde sa aj nejaká tá minúta meškania dá prežiť.
Ale cesta z toho nie je, jedna tretina vodičov by taký zložitý výklad nepochopila a druhá tretina by to začala vykladať doslovne a nabaľovať meškania.
jedna vec sú opravené klímy čo je super (ešte keby to tak začal byť aj dôvod nevypravovania vozov bolo by to fajn) druhá vec je že s otvorenými oknami ti ani tá opravená klíma veľmi nepomôže
niečo na tom kašľaní na stav klímy bude (ako vždy) včera som bol o čosi dlhšie v práci tak sa partnerka presúvala za mnou t-busom a prišla celá spotená a nadávala že nešla klíma. Je tu ešte síce druhá klasická možnosť- otvorené okná ale to by som od nej ako ženy veľa chcel, aby vedela povedať aký presne bol problém, prečo nebol voz dostatočne vychladený
Ako by niekto povedali máš stáť na zastávke a nie pobehovať... Ale áno hodil by sa odpočet, 15s pred možnosťou odbočenia nech sa aj v kľude stihnú zatvoriť dvere ..
Praveze signalny plan je teraz dobre nastaveny, ak elektricka stoji pred odbockou na Devin a naskoci jej "zelena" tak pride na zastavku akurat ked nabehne signal volno pre 32/33. Teraz to pusta spoje na Dlhace pred autami z centra na Dlhace tj neda sa tam pobehovat medzi dvermi eliny a busov.
Lepší by bol podľa mňa časový odpočet, ale to je prakticky jedno. Zober si, že aj zatvorenie dverí niečo trvá a niekedy je tento úkon dlhší ako celková dĺžka signálu na odbočenie. A nemôžeš jednoducho zatvoriť dvere počas nastupovania cestujúcich (ak zrovna príde električka).
eMDi