Hej? Prečo doteraz sa teda neznižovala kapacita? Prečo v ostatné dni je plné vypravovanie v poriadku, len práve počas Vianoc musí "šetriť" ? To akože DPB má tak malé tržby, že by musel tak šetriť? Však počet lístkov a tak sa s jarou ani nedá porovnať! A inak: ak väčšie vozidlo sa rovná väčšia váha, tak mali na 83 vypraviť SORy a nie Mercedesy! A zrušenie nočných liniek? To akože vážne? Ako sa majú dopraviť potom ľudia, ktorým končí práca v noci a nemajú sa ako inak dostať domov? To akože podľa teba by bolo v poriadku, keby niekto kto pracuje vo Vajnoroch a býva v Petržalke, aby išiel z Vajnor do Petržalky pešo v noci? Si normálny vôbec? Ak povieš že taxíkom, tak to radšej pešo. Môže kľudne stratiť aj 50 eur, čo jazdou MHD by utratil tak do dvoch eur. DPB by nemuselo šetriť, keby nemíňalo na blbosti! Prístup DPB je už normálne že horší než prístup Applu! Apple zahlási, že nebudú nabíjačky v balení, vraj "ekológia", ale ako sa dopravujú samostatné nabíjačky? A iPhony 12 majú USB-C kábel a nie USB-A, pokiaľ nemá iPhone 11, tak stará nabíjačka mu je nanič. Takýto podobný prístup má DPB.
Väčšie vozidlo = väčšia váha už na prázdno a tým pádom samozrejme aj väčšia spotreba. Pri počte vozidiel ktoré každý deň DPB vypravuje určite nepôjde o malú sumu v celodennom meradle a už duplom pokiaľ sa to zráta za celé obdobie takejto prevádzky. Osobne sa taktiež čudujem, že ešte neboli dočasne zrušené nočné linky ktoré vozia prevažne vzduch..
To nie je prípad DPB. Keby radšej nemíňalo na blbosti. A dokonca vraj vedenie DPB si utrácalo peniaze za peniaze DPB! To čo má znamenať? A za ďalšie: aký veľký je rozdiel spotreby medzi Citelisom/Urbanwayom/Tedomom a NB 18 City? Takže rázne odporúčam DPB, nech prestane s takýmto prístupom, inak to vedenie v roku 2022 skončí veľmi zle.
Vsetkym by nam malo zalezat na kazdom usetrenom (=zbytocne neminutom) eure, lebo je kopa ludi aj firiem, ktori kazde take euro budu potrebovat. Prajem prijemne sviatky.
Naozaj dobrý krok, pretože vo väčšine spojov bolo teraz cca do 5 ľudí a boli aj také (napr. 68), kde bol iba jeden cestujúci, som zvedavý koľko ľudí (okrem vodičov) využije nočáky.
To akože vážne DPB tak strašne záleží na "ušetrenom" Eure? Však čo pozerám, tak je viac krátkych vozov než v apríli cez Veľkú noc! To akože vážne chcete porovnávať apríl s dneškom? Určite máte väčšie tržby než v apríli. A NB 18 tak strašne žerie alebo čo? A nech sa opováži DPB vyhovárať, že majú malé tržby kvôli tomu že sú zatvorené 2.stupeň a SŠ. Aj keby boli zatvorené do mája! Chodievam MHD, a tá vôbec že nie je poloprázdna ako na jar! Čo, chystáte raziu vašich Pánov Revízorov? Keby ste radšej neutrácali peniaze na blbosti! Pokiaľ budú SŠ zatvorené, tak to začnú stavať Janíkov dvor! A ten váš akože "geniálny" marketing ale že vôbec neprospieva obyčajným cestujúcim. Keby ste sa venovali vážnejším veciam, tak by DPB bol na tom horšie ako súčasná Vláda. Furt by ste sa iba vyhovárali, ako Sulík keď nevie nakúpiť testy. A tie prestávky na električkách? To vážne? 6 minút a 10 minút napríklad? Stará generácia by vám úplne ale že úplne vynadala. Viete iba blbo premenovať zastávky, meniť font a tak. Autobusy vie nakúpiť každé vedenie. A beda vám, ak začnete vyhadzovať vodičov alebo zdražovať lístky kvôli tržbám!!
Videl som Urbanway na L39 na Trnavskom myte so styrmi cestujucimi, takze nasadenie menej kapacitnych vozidiel je podla mna velmi dobry napad. Kazde usetrene Euro za palivo sa pocita.
Dufam, ze to takto bude aj buduci tyzden vratane kacic na ne-nizkopodlaznych L4/L9, ked uz zostal prazdninovy grafikon.
Vraj sa bude meniť signálny plán v polke januára. Odpísali mi z dpb. Ja osobne by som zavrel dvere až keď pomaly končí signál pre IAD smer DD. Už to hádam soferi 32,33 vedia odhadnúť že ako dlho je IAD zelená. A nie za zavrem dvere jak mi pipne odchod a stojim tam potom jak mul. Sa ani nedivím ak soferom príde niekto vynadat raz na DD.
Tam je hlavný problém že má signál smerom na DD cca 3 sekundy. Ak nestihne vyraziť okamžite, tak tam skysne na ďaľšie (takmer) 2 minúty. Ak idú zrovna chodci po prechode na červenú, tak ich musí vytrúbiť, lebo potom obmedzí autá čo idú z Molecovej rovno a doľava (dostanú zelenú hneď potom). To odbočenie zo zastávky pre 32,33 je totálne idiotsky spravené. Čakáme tam celú večnosť a tesne pred tým sa začnú valiť ľudia z električky. Je LOGICKÉ že im neotvorí, budeme tam čakať snáď donekonečna??
Najhorsie na tom je ze na volno padne prave ked zacnu ludia prebiehat z elektricky. Ked pustis svetla, skoro kazde dalsie pride elektricka s mozes tam stat donekonecna. Je tam velmi nestastny signalny plan.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jak44
Podľa Twitteru DPB už 2 hodiny nejazdí 3 medzi Vinohradmi a Krasňanmi, pričom medzi Blumentálom a Vinohradmi raz jazdí a raz nie.