Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #167290:
To skôr potom tú návesť mali dať na tyč a zatĺcť medzi koľaje , aby to mali vodiči rovno pred očami, ako sa to robí na železnici.
Zarážadlo by skôr bolo na škodu, bolo by škoda rozbitej Škody 30T o zarážadlo.
Reakcia na: ufo #167289:
Niektoré veci musia byť blbuvzdorné, bez ohľadu na nejaký predpis.
Reakcia na: Solider #167288:
Otázka pre mňa? Máš tam návesť, moja otázka je, ktorý predpis ti káže inštalovať mechanickú zábranu? Alebo sa nám zapojil do diskusie pán Šestina?
Reakcia na: ufo #167283:
Chcel by som sa opýtať pánov humoristov, kde je to zarážadlo na konci trate, ktoré už vyše mesiaca nikomu nechýba❓
Reakcia na: TeBeCe #167284:
A ja som sa divil, co za kovovy kabel bol na ceste, po ktorom som presiel 😂 Tak sorry jako, ze som elektrickam presiel po kabli 😋
Reakcia na: TeBeCe #167284:
To uz je sabotáž 😂
Reakcia na: TeBeCe #167281:
Električka vyšla až za priecestie mimo trolej.🙃
Reakcia na: TeBeCe #167281:
Ale ved dnes bol na rade Vajnorska radiala s vypadnutim 😃 .
X6 opat nejazdi, X5 pod Most SNP.
Zastávka Karadžičova smer Hodžovo je presunutá bližšie ku križovatke kvôli oprave asi plynovodu
Reakcia na: Viliam22 #167278:
a v meste nie je aktualne ziadna.
Na Molecovej sa aktuálne stretlo 5 vozov X6
Reakcia na: TeBeCe #167275:
A nebude to náhodou vytečený olej z prevodovky? To by aj vysvetľovalo, prečo sa s tým nevie pohnúť, navyše prevodový olej má podobnú hustotu ako nafta.
Nádrž je na úplne inom mieste, ešte pred kĺbom.
Reakcia na: TomJ #167271:
Zas sa niekto učil jazdiť cez výhybku?
Dievčatká a chlapci od E, kedy už konečne pochopíte, že keď režete veksel po hrote, tak ho treba prejsť celým vozom? Celým vozom, nie len všetkými podvozkami (aj keď to zdanlivo stačí, NIE NESTAČÍ)!
Potom sa vrátiť na opačné stanovište (pre mantavé a mantavých: do opačnej kabíny) a pohľadom na vlastné očičky sa presvedčiť, či sú jazyky doľahnuté pre zamýšľaný smer jazdy. A ak máte čo len i najmenšie podozrenie že nie, tak láskavo zdvihnite svoje ctené zadky, vylezte von, stavacím kľúčom (výhybkovým železom) tú výhybôčku precvičte hore-dolu a tým istým kľúčom dotlačte ten jazyk o opornicu...
Potom sa vráťte do búdky, zadajte smer vpred a až potom zadávajte na radiči jazdu až do dosiahnutia vmax = 10 km/h pre jazdu od odbočnej vetvy a vmax = 15 km/h a prejazd vozidla výhybkou kontrolujte pohľadom do spätných zrkadiel alebo monitora kamerového systému.
Ak sa dá a je to len trošku technicky a fyzikálne možné, cez samotnú výhybku sa gúľajte výbehom. Ono to totiž s najväčšou pravdepodobnosťou v prípade vidlicovej jazdy (pri dodržaní rýchlosti) zastaví vlastným odporom s minimálnym (alebo i žiadnym) poškodením vozidla.
Reakcia na: TeBeCe #167274:
uz cez dve hodiny to tam blokuje.
A aby toho nebolo malo, 2847 vypustila nadrz a kompletne zablokovala vjazd na Fadruszovu
Reakcia na: TomJ #167271:
Na svantnerke kratka x5 most SNP

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.