Dovolím si Ťa doplniť - z 33ks prvej série NB18(rok 2009) jazdia všetky, zo 17ks NB18 druhej série(rok 2010) jazdia okrem jedného všetky(ten jeden je len momentálne odstavený), z 50ks tretej série(rok 2011) je jeden voz(6727) vyradený po ťažkej nehode s električkou a jeden momentálne v dielňach, takže info Ľudovíta je čistý nezmysel...
Podotýkam, že som SOR ťažko negatív, ak by ma chcel niekto upodozrievať z nadŕžania Libchavským pomstám, ale fakty sú fakty...
To si zrejme rozprávajú beusáci pri pive, keďže Ľudevít Velislav uvádzal, že to je jeho hlavný zdroj insiderských informácií o DPB. A beusáci to asi majú z fundovaných školení odborovej organizácie Autošofér.
Uvedieme na pravú mieru: V Prahe stále jazdia prakticky všetky dodané SOR-y prvej série až na nejaké jednotlivé kusy. Žiadne bratislavské SOR-y nie sú odmietnutou dodávkou pre Prahu.
Kam ty chodíš na takéto hovadiny? Konkrétne to, že v Prahe nejazdí skoro ani jeden SOR 1. série a to, že naše boli pôvodne odmietnuté z Prahy? Lebo ja o ničom takom neviem
Dobrý deň, dnes ráno som sa viezla linkou x5, číslo vozu 2224. Z dvoch dverí (tretích a posledných) vytekala čierna tekutina rovno na cestujúcich stojacich pri dverách. Rovnako bolo potečené aj sklo oddeľujúce osoby sediace pri dverách od dverí... Prosím pozrite sa na tento autobus. Ďakujem
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max