Ad: konecna-bus-cestujuci-nastupovanie
V našich podmienkach asi viac než nerealizovateľné...z veľa uhlov...Hmotná zodpovednosť vodiča za pridelené vozidlo, tiež skutočnosť, že mnohé v našom meste ešte stále funguje systémom:čo nie je zabetónované, alebo na reťazi...ufff...
Poďme modelovo: dalo by sa to využiť jedine na takých konečných, ktoré "naväzujú" na trať: Vazovova/94 napríklad, prípadne 76 na Povodí...a iba tam, kde je relatívne malý prestoj...lenže ako si potom odpočinie vodič, keď naň bude cez jeho povinnú prestávku pozerať niekoľko párov očí? A konečné, kde sa dá odísť na sociálku...tam je prestoj v prospech vodiča rádovo 10-20 minút...a keby mal vo vozidle cestujúcich a odišiel by na sociálku..nnno
mohlo by sa stať, že po návrate by našiel už len prázdnu konečnú...prípadne i s busom, ale poškodeným nejakým "vtipkárom" - a neviem si ani v najbujnejších predstavách vykonštruovať, čoho sú niektoré indivíduá schopné v rámci "srandy" spôsobiť busu-čo možno vodič nemusí hneď spozorovať a o dve križovatky ďalej zabije ľudí?... Pre názornú ilustráciu: poslednú dobu sa "srandisti" na petržalských konečných "zabávajú" tým, že ik435kám len tak nebadane otvoria dekel na motorovom priestore!!! A vodič, keď minútu (alebo i 5-je to v podstate jedno) po takejto "srande" odštartuje z konečnej, jachá celú trať s otvoreným deklom (a NEMÁ šancu to sám zistiť, pokiaľ nepríde na ďalšiu konečnú a neobehne si voz, lebo zadok v zrkadlách nevidieť)...a čo v prípade, keď mu niečo skríži cestu a treba prudko zabrzdiť---a za ním napríklad dodávka---ktorej ten dekel prebije čelné sklo a môže zabiť či ťažko zraniť vodiča???---a za autobus je STÁLE zodpovedný jeho vodič---a takáto záležitosť sa nedá LEN TAK rozchodiť....
V našich podmienkach asi viac než nerealizovateľné...z veľa uhlov...Hmotná zodpovednosť vodiča za pridelené vozidlo, tiež skutočnosť, že mnohé v našom meste ešte stále funguje systémom:čo nie je zabetónované, alebo na reťazi...ufff...
Poďme modelovo: dalo by sa to využiť jedine na takých konečných, ktoré "naväzujú" na trať: Vazovova/94 napríklad, prípadne 76 na Povodí...a iba tam, kde je relatívne malý prestoj...lenže ako si potom odpočinie vodič, keď naň bude cez jeho povinnú prestávku pozerať niekoľko párov očí? A konečné, kde sa dá odísť na sociálku...tam je prestoj v prospech vodiča rádovo 10-20 minút...a keby mal vo vozidle cestujúcich a odišiel by na sociálku..nnno

Jano, frenky, Darro
Okolo 9. h. stala premavka elektriciek niekde v Karlovej Vsi smerom do Karlovky cca 25 minut, ale dovod netusim.
- 7718 po 9. h. ako ZV na linke 1
- 7809-10 okolo 11. h. docasne vypadol na linke 12/4, neskor ho nahradil ZV 7304
- 2308 v popoludnajsej zmene docasne vypadol na linke 83/11, nahradil ho ZV 2401
- 2630 okolo 19. h. odisiel z linky 83/3 na plnicku, nahradil ho ZV 2109
- 2626 okolo 19.50 h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, nahradil ho ZV 2000
Vyprava:
83: 2813, 2629, 2630, 2515, 2309, 2829, 2811, 2814, S N 2818, 2408, 2308, 2929, 2403
504: 1803