Pri rozoberaní tých komplikovanejších riešení úvrate na Jungmannovej uvažujete s perónmi až na "výťažných koľajách"? Lebo ak nie, tak neviem prísť na žiadnu výhodu oproti tomu, keby bola dvojitá koľajová spojka až za výstupiskom: prichádzajúca električka by odstavila na tú koľaj, ktorá by bola práve voľná, odchádzanie od dvoch perónov by nebolo potrebné...
Ike
Inak v civilizovanom svete by to fungovalo tak, že jedna linka by mala priradené jedno obratisko, druhá druhé (samozrejme s možnosťou operatívnych zmien o ktorých by informovala digitálna tabuľa napr. aj akusticky) a nástup/výstup cestujúcich by prebiehal na jednej hrane. Medzi príchodom a odchodom električky by bol možný pohyb cestujúcich vo vozidle. A keby ešte (vzhľadom na vzdialenosť od domov a potrebu pešieho presunu) zobrazovali transparenty na striedačku minúty do odchodu. Bolo by to fajn.