Reakcia na: Mhr1 #162753:
skúsim len pokračovanie:ukazujúca, z ktorého nástupišťa ide spoj skôr.
Oba prejazdy ľavé. Jazdilo by sa štandardne ako dnes, avšak meškajúca električka by mala možnosť prejsť hneď na nástupište, s vynechaním výstupišťa, čím by predbehla spoj čakajúci za zastávkou.Ale aj dnes by sa dalo počas víkendovej výluky vymeniť prejazdy, t.j. ľavý za zastávkou by sa presunul pred a pravý spred zastávky zasa za ňu. Vznikol by variant
C) Po vystúpení cestujúcich by išla električka rovno do slepého konca a na nástupište by prešla pravým prejazdom až po návrate zo slepého konca. Ľavý prejazd pred zastávkou by sa využíval ako v prípade
, t.j. pri meškaní.Treba len chcieť. Je neuveriteľné, že práve tú najhlúpejšiu možnosť niekto vyprojektoval, schválil a skolaudoval. Ale na variant C sa dá vždy prerobiť.
Mhr1
Musím to napísať ešte raz, lebo blbne stránka a zobralo mi to len časť príspevku.
Petržalská konečná je riešená najhlúpejšie zo všetkých možností, výsledok vidíme, reálne sa električky obiehať nedajú i keď teoreticky áno. Logickejšie možnosti:
A) Oba prejazdy ešte pred zastávkou. každá linka by si išla na svoje nástupište/výstupište a cestujúci, ktorému by bolo jedno, ktorou linkou pôjde, by išiel na to nástupište, kde by bol skorší odchod. Prípadne býva vo svete svetelná šípka -> alebo