V sobotu poobede som sa viezol v 212/3 (tusim), voz 6630. Velmi sa mi pacila technika jazdy. Vodic nedupal po jazde ako blb, ale pekne plynulo ju stlacal, to iste plati o EDB a brzdeni vseobecne. Pritom sa vobec nesuchtal, na rovnych usekoch a tam kde sa da tomu aj pridal. Vsetko ale v miere, cestujuci nelietali vo voze ako dobytok. Perfektne jazdil cez vzdusne krizovatky, k tomu dobra predvidavost a sledovanie krizovatiek, jazda presne na cas. Tak by to malo vyzerat. Vodic ma u mna velku pochvalu, keby vsetci takto jazdili! 
Dnes rano musim pochvalit vodica 11/6, lebo isiel na cas. Pekne, presne, kuril... Nie ako kadejaky Krabusti, ktori uz na Pionierskej meskaju 5 minut a pri dvoch levoch uz 7... Dobra technika jazdy.
Vcera som este isiel v 7825+7826 na linke 1. Vodic odfotil krizovatku pri zastavke Zilinska smerom na HLST prednym aj zadnym pantografom, zakazdym to s nami dobre myklo. Co nevie kde ma pantografy?
Ale 7825 je pekne spravena, dokonca aj MG ma tichucke, huci to asi tak ako chladenie trakcakov na T6A5, iba pocut "fukot" vzduchu, ziadne pistanie ani kvilenie ako pri inych vozoch, najma kachnach. Este tak podritniky na sedadla a staci to. Tako by mali vyzarat VPcky.

Dnes rano musim pochvalit vodica 11/6, lebo isiel na cas. Pekne, presne, kuril... Nie ako kadejaky Krabusti, ktori uz na Pionierskej meskaju 5 minut a pri dvoch levoch uz 7... Dobra technika jazdy.
Vcera som este isiel v 7825+7826 na linke 1. Vodic odfotil krizovatku pri zastavke Zilinska smerom na HLST prednym aj zadnym pantografom, zakazdym to s nami dobre myklo. Co nevie kde ma pantografy?


Tomáš