Nech to bol ktokolvek, nesiel cez WAP a mam jeho IP z vnet.sk Ale povedal by som, ze ked toto vyvadza, ma rozum asi tak na vek 10 rokov Tazke si nic z toho nerob - aj taki oni musia zit...
Tu 1822 ma odfotenu pri kulturaku. Iba bolo malo svetla, tak som patricne nastavil nizku clonu, ale hadam to bude ostre. Potom mam este 1203 ako vychadza z maleho tunela nedaleko Technickeho skla, ale to bola uz riadna tma, uvidim ako to vyjde.
3703 ma zelene predne celo. Nevyzera to zle, este by to mohlo mat normalny nater zboku.
Dnes kompletne dubravske menu aj s linkou 21 ;-P :
- 7831-32 okolo 12.15 h. vypadol na linke 12/3, neskor ho nahradil ZV 7704 a napokon 7727-28
- 1830 okolo 21.40 h. vypadol na linke 21/2, neskor ho nahradil asi az do konca sluzby ZV 4802
No aj intervaly 20 su na nic, aj 21-ky su na nic, potom 22,25,26,29,31,33,37,39,41,50,53,59,61,63,65,68,70,71,74,75,76,78,80,81,82,83,84,85,86,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97-Uz dalej sa mi nechce!!!Je to naozaj cele na chuja:-)
COLOR> este take malicke upresnanie. Neviem, sice kedy Franta cestoval, ale ked jeden voz odide na L25. Vzdy 05:00 - 07:00, 13:00 - 15:00 a 21:00 - do konca, tak su na 21 4vozy a to znamena pauzu 4min na ASMN a 9 na VW. Pri 66min. kole prosim pekne. No a teraz chcem vidiet Frantu ako vsetko stiha presne na minutu, ked trci v zapche.
Franto> ty ako casto cestujes 21ckou? Asi len sem -tam, ze? Lebo inak by si vedel, ze ked 21 ide po dialnici je to to iste ako ked ide bez zastavky cez Dubravku, alebo Lamac. Mozno +/- 2min. Co je v norme, tak neviem preco tu hovoris, take veci o 10min. meskani. Mozno to malo ine priciny ako odklon cez Dubravku. Ale to ty ani nijaky iny cestujuci asi nikdy nepochopite. Vy proste musite mat voz za hociakych podmienok na minutu presne na zastavke. Ci je zima, ci je mraz, ci je poladovica, kalamita. Proste vzdy, ale to, ze voz mohol mat daku poruchu na konecnej a, ze mozno si to vodic svojpomocne opravil a isiel znova na trat iked s 10min. meskanim, ale predsa, to uz ty nevidis. Tak sa zamysli nabuduce, preco ten voz ide neskor, co v tom asi mohlo byt.
A ta veta, ze "budem ziadat nalezite vysvetlenie" akoze nechcem ti brat iluzie, ale nikto tu nieje povinny ti nic vysvetlovat. Ak sa ti nieco nepaci, preco rovno nezdrbes dispecera? Telefonne cislo je uvedene na kazdom CP nockau. A uz vobec nechapem, co ma spolocne dnesny odklon 21 s tym, ze posledna 21 isla tvojmu kolegovi o 5min. skor, co je maximalna p***na. Lebo, keby siel o 5min. skor a este k tomu by to bol posledny spoj, tak ten chlap si uz za volant asi tak skoro nesadne.
Komu sa tu co zasa nepaci??? Do paze, tak nie, aby boli radi, ze ta 21cka ide cez Dubravku a nemusia stat v dakej poondiatej kolone gumokolov na dialnici, oni este hadat sa tu budu. Alebo som to zle pochopil?
Dnes som bol v Plzni, tu su moje dojmy z tamojsej MHD (je to dost dlhe, ak nechces, necitaj, nezabijem ta >
V prvom rade musim povedat, ze trat na Barandov, ktoru som videl, ked sme prechadzali cez Prahu je naozaj pekna. Dnes som tam videl L14, daka duploidna T3 plna ludi, takze uz je ta trat otvorena.
Nuz, ale vratme sa do Plzne, mimochodom „hlavneho mesta piva“ . Prvy dopravny prostriedok MHD, co som zbadal bola klasicka (evidentne dost stara) 14Tr v zeleno - bielo - hrdzavo - osuchanom natere (podobnemu Kosickemu) na L11, ktora sla k Plzenskemu TESCU. Trat bola evidentne predlzena kvoly tomuto sTrESCU. Potom som zhliadol klasiku na snivanie: transparentne 14Tr, beztransparentne 15Tr, 15TrM, ale prvy raz v zivote som videl nazivo, tzv. „v akcii“ aj 21Tr, samozrejme, vsetky boli v Plzenskych farbach. Mal som dojem, ze trolejbusova siet je tam dost dobre rozvinuta.
O par minut nato som zbadal tiez po prvy krat v zivote nazivo Astru. Bola na linke 1 na Slovany. Zaujimave bolo to, ze elektricku som stretol aj na Hlavnom namesti, kde vychadzala jednokolajne z ulicky uzsej ako Laurinska. To bolo pre mna dost zaujimave a bolo to pekne. Musim vsak uznat, ze prejazdy oblukov boli tiche aj napriek tomu, ze ich trate by sa dali porovnavat s nasimi. Videl som par peknych lomov, nejake tie krive a poprepadavane BKVcka (tie vsak boli len na sidliskach). Ale celkovo ich elektricky posobili velmi strhane, ziadna CVR, nic. Este aj ten nater bol strasny. Voz biely, ale dvere mal kazdy voz inou farbou natrete. Jeden ich mal bordove, druhy zelene, trety cervene a stvrty zlte. Po technickom stave neviem ako na tom boli, ale exterier a interier (teda co som videl z auta) vyzerali strasne. Niektore vyzerali asi ako bielo - bordovo - vseliake 7704, alebo 7807+08. Des. Aj tie Astry vyzerali zalostne, take boli dake cele otlcene, plechy vedla
Z autobusov som zhliadol iba kratase, vo velkom pocte boli zastupene Delfiniky, z ostatnych typov som iba raz videl 15m Jazvecika a asi Graf. Z toho „asi Grafu“ som tiez nemal dobry pocit. Hulakal asi ako Bublifuk.
No a na zaver CP:
Tie boli asi zo vsetkeho najlepsie. Akurat mali vyluku na A-Bus linke 20 a 39. Tak pekne na farebnom CP bolo pod cislom linky take male zlte okienko a v nom cervenym, ze POZOR LINKA PREMAVA PO ZMENENEJ TRASE KVOLY a dovod.
V CP boli samozrejme zaznacene garantovane NP poradia. A celkovo bol CP prehladny a ciselka mal o daco vacsie ako u nas.
Inak este musim doplnit, ze aj ked boli tie CP farebne, zasa nevyzerali ako papagaj ARA. Jedine, co bolo farebne bol ten oznam o tom preco linka premava tak ako premava, potom boli farebne odlisene este pasma (myslim, ze 2, alebo 3 som naratal), no a take zelenkave riadky tam boli. Tak ako u nas sa strieda niekedy cierny s bielym, tam sa striedal zelenkavy a bielym.
No a kedze toto je dispecerske forum, tak, aby sa d3 nahneval:
kompletna L20> delfinik ev. c. 463
kompletna L39> delfinik ev. c. 458
a na L21 som zhliadol toho jazvecika (ev. c. si nepamatam) a este delfinika myslim, ze ev. c. 460 mal. ;-P
Jo a este jednu vec (poslednu) som chcel. Bud to bolo tak naschval, alebo co, ale na elektricovych linkach mali povypravovane „co vozovna dala“ , cize na L1 ste mohli stretnut Astru, duplak, ale aj solo T3...
Tak si zober ze si vodic. Mas na jednej konecnej 20 minut pauzu, na druhej 30 (moj odhad). V zapche trcis 30 minut (aspon som pocul), okrem toho aj bezne meskania. Prides na konecnu na -10, naberies balik vlcakov, odides, nabaluje sa ti meskanie, uz mas -15, potom zase zapcha, hoci nie az taka zla ako v protismere a mas -25! Takze ti ostava na kazdom kole 5 minut prestavka... No a v-vo tom to je!
Tak to bol nejaky suchtavy vodic, lebo ja som siel 1822, a ten siel velmi dobre, isiel cez Dubravku dole kopcom miestami aj 75 km/h. A to este vodica buzeroval jeden cestujuci.. Na Mokrohajskej sme boli presne na cas...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky