A to este neviete ako je jeden sedivy dedko nervak na 1702 dnes na L37 takmer celu cestu hlasno vulgarne nadaval na ostatnych ucastnikov cestnej premavky a dokonca aj na svojich kolegov a aj na cestujucich. Uplne vsetko bolo počuť. Bodaj by mu strhli prémie na dva roky dopredu...
Ano, mozem potvrdit. Teda aspon jeden pripad... Je to uz trosku davnejsie, ked bolo 90 rokov trolejbusov. isty Ing. z Hrobonovej mi ukazal 15 Tr zo spodu, vysvetlil kde co je, bolo to super. Kukali sme aj rozobrate Raby & HN-ky, bolo mi vysvetlene preco tie HN su tak nespolahlive a zle. Ako darcek som dostal reklamne prospekty 21Tr, ktora vtedy zacinala jazdit v Brne... Skoda ze teraz uz nie su take prilezitosti, ale zaiste si viete predstavit ako to potesi cloveka, ktory sa o to zaujima.
d3kO: Ten dedulo z 1902 je nervak??? To by som o nom nikdy nepovedal, pripada byt taky uplne zlaty dedko ako z daakej starej rozpravky kde ludia este zili v tych drevenych chalupkach... no ale nezapre v sebe ze je to stary BEUSAK... hehe.
Mat3j: No tak urcite nie lebo ta bola este cela oblepena papiermi a bez spodnych plechov, bez volantu, bez elektriky a podobnych materialov... takze urcite nie lebo to by nestihli aj keby ich tam bolo 20. Hehe...
ALE MUSIM POVEDAT ZE V DIELNACH U TROLIKAROV JE VELA DOBRYCH LUDI KTORY SU AJ OCHOTNY POVYSVETLOVAT CO AKO FUNGUJE, TOTO BOLA NAJLEPSIA EXKURZIA VO VOZOVNI LEPSIA AKO TA U ELEKTRICKAROV...
Vodici maju niekedy, a v Bratislave dost casto, voz, za ktory sa hanbit musia. Teraz to nemyslim preto, ze sa o neho nestaraju, ale ze je to proste uplny vrak, aj ked poznam aj ine pripady.
Pozdravujem Ta, stratenyyyy! Kade sa tulas, clovece? A ked neposles ani spravu, kto ma vediet, ci si zivy a zdravy, haaaa? (Toto bola reklamacia, pozn. autora.)
tomas:nehanbi sa za to ,ze poznas vodicov .Ved ci uz su zo stvorky ci od inokade,si s nimi v kazdodennom kontakte.Ved oni nemaju lepru aby sa za to hanbit musel.
Vločky sú skrátka jedinečné, pozoruhodné a úžasné!!! Dokonale preveria techniku, človečenstvo či charaktery, a to pritom celkom nezaujato a bez úmyslu niekomu poškodiť! Vločkové obdobie je jedinečné aj z celkom prízemného dôvodu - môže dokázať pocit súdržnosti či spolupráce a dokáže darovať ľuďom pocit, že práca, ktorú venovali veci počas nevločkových období, nebola zbytočná! Tak
Zo stvrtka:
- 21/8. vynechala minimalne posledne kolo rannej zmeny, popoludni uz isiel 1916
- 21/10. vynechala taktiez minimalne posledne ranne kolo, popoludni uz isiel 1310
- 1019 dopoludnia vypadol na linke 20/3, neskor ho nahradil 1009
- 2626 (uz nieco spomenul mike, tak ja len doplnim) - o 14.06 h. vypadol na linke 34/6 na ceste do mesta medzi zastavkami Alexyho - Svantnerova, neskor ho nahradil mnohymi ocami dnes videny ZV 3604 a napokon 2212
- 7723-24 okolo 14.40 h. vypadol na linke 12/6, neskor ho nahradil 7801-02
- 6253 z linky 204/6. vypadol o 17:30 na zastavke Racianske myto v smere na Valassku pre poruchu, vdaka tomu mali mensi prestoj (cca 5min.) linky 61/3. (voz 2945) a 63/5. (voz 1212), ktore sa nevedeli dostat zo zastavky blokovane zpredu pokazenym trolejbusom, zozadu neskor priselsim autobusom a zboku IGK, do konca sluzby (cca 18:40) nebola 204/6. pravdepodobne nicim hradena
- 2627 okolo 17.40 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/5, bez ZV
- 2629 po 19. h. odisiel z linky 83/3 na plnicku, nahradil ho ZV 2515
Vyprava podla poradia, ale dnes bez elektriciek, lebo si ich nepamatam - dopisem ich zajtra:
20: 1017, 1021, 1019, 1008
21: 1321, 1807, 1830, 1513, N 1808, 1320, 1302, S 1916n, 1311, 1310n, 1917, 1204, 1920, 1919, 1215, R 1915, 1214, 1820
22: 1066, 1062, 1003
24: 1805
26: -//-//-
27: 1014, S 1018
28: 3509 (na 90%)
34: 2303, 2827, 2829, 2826, 2627, 2626, S 2512, 2308 M: ZV 3604 a 2212/ oba 6
35: 3504, S 3508
38: 3521
43: 3632
49: 3020, R 3521
83: 2810, 2830, 2629, 2809, 2818, 2812, 2823, 2811, S N 2825, 2304, 2813, 2401, 2408 M: ZV 2515/3
370: 1700
371: 1093
374: 1917
380: 1204
382: 1111
504: 1808
Zaujimavosti:
- doplnim info o novej reklame na 7732 (iba prava strana vozna), o ktorej som pisal par dni dozadu - ide o reklamu Transeco Europrint
- 7801-02 mam pocit, ze je po prehliadke, ale neviem na 100% ( usudzujem podla laku a najma zvuku )
No a teraz som zvedavy, kto ma zobudi na ranne poradia linky 12 ( mobil mam vybity)
No to je tak, keď si niekto sadne za stôl, zobere priemernú premávkovú rýchlosť a vypočíta chronomeztráž. A vôbec ho netrápi, že pir Avione sú tak debilne nastavené semafory, že na zelenú čakáš aj 2 minúty a to keď si prvý v poradí. Vôbec tam nemali byť svetlá, ale kruhové objazdy. Priestor na to je, len to asi pán Luxáček zase vybavoval pre Símenz.
Ozaj, dnes okolo 8:30 v 201ke boli revizori, ktori nezablokovali oznacovace! Normalne nastupili a kontrolovali... Isli z Mileticovej na Zahradnicku. A kyvali vodicovi na X50
fobust: No už som išiel na Ružinovskej aj s T6 a tá si to fujazdila o život. Až prach výrila. Tie krátk medzizástavkové vzdialenosti neuznávam, bo sa rozbehol na tých 35, išiel tak nejaú dobu, potom uvolnil nehal to dojst na 25 a potom brzdil. Ako vedel by som to jazdiť rýchlejšie aj keď som elinu ešte nejazdil no IQ mám vyššie ako opica
Pán Michal Laník. DPB Bratislava bude dávať revízorov tam kde to uzná za vhodné a nie tam kde si to budú žiadať cestujúci. Z vašej vety: "A to musi cestujuci pouzit 10 minutovy listok. Nehoraznost!!!" keď ste predtým hovorili ako všetci majú električenky vyplýva, že jediné čo vás štve je že si tú jazdu musíte platiť.
Tomás: No ten stĺp je tam nahovno ja som to chcel poriadne vytúrovať, len ten stĺp tam bol a šéf povedal že nech neblbnem, tak som to radšej nehal. Aby mu prémie nestrhli
Apropo - L61 ráno obsluhuje, ktoré školy? Všetky začínajú vyučovani naraz?
Mike: Na 90ke to nebol záložák, išiel som s ním aj poobede a je to tá 409x, ktorá má transparenty a e po reko v starku tuším.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Darro
ALE MUSIM POVEDAT ZE V DIELNACH U TROLIKAROV JE VELA DOBRYCH LUDI KTORY SU AJ OCHOTNY POVYSVETLOVAT CO AKO FUNGUJE, TOTO BOLA NAJLEPSIA EXKURZIA VO VOZOVNI LEPSIA AKO TA U ELEKTRICKAROV...