Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #160878:
Čo bolo dôvodom? Nejak som to nikde nezachytil.
Ahojte, okolo 8.34 mohlo byt mierne zdrzanie elin (najskor obojsmerne), v strede krizovatky Legionarska smer Racko stali vrchari a hrali sa s kablami.A na Sancovej mohlo tiez dojst k miernemu zdrazniu Troflov, taktiez vrchari v akcii (smer HL ST) cca 8.40

6819--202/7


Reakcia na: TeBeCe #160878:
odklon zruseny.
Reakcia na: TeBeCe #160877:
odklon zapocaty. X28 Stefana Karlika - Novy kamenolom.
Reakcia na: TeBeCe #160876:
na stefana kralika je pripravena X28, ale zatial to vyzera, ze este 28 idu normalne.
po rannej spicke by opat mala byt na nejaky cas uzavreta Devinska cesta, takze 28 a 29 mozu ist znova obchadzkami.
FLASH: na Patronke smer centrum sa budú tvoriť kolony v strede krizovatky stoji 6006 s odtrhnutim spagatom na tykadle
Reakcia na: Dispecer #160870:
Ano.
Reakcia na: TeBeCe #160868:
Ešte stále?
Reakcia na: Mhr1 #160864:
Pre X1 pozri dnešný fotoupdate.
Pre poziar na jesenskeho jazdia 4,6,8 cez tunel smerom z mesta.
Reakcia na: Mike #160866:
Práve sa to pohlo
Reakcia na: TeBeCe #160865:
Ako tradične nehoda el. s igk na priecestí Sliacska
Od 16.57 nejazdia linky 3,5,7 od figara smerom do mesta
Priatelia, neviete niekto, ako bola organizovaná doprava na e-X9 v Ružinove počas maratónu? Nebol som vtedy v BA. Rovnako ako e-X1 - teda paralelnou jazdou?
Inak aj tu vidno, ako v BA ustupujú IAD. e-X1 sa mohla pohodlne otáčať na triangli Štúrova/Jesenského a mohla brať cestujúcich v každom smere a každá električka... Veď bol víkend, stačil by dispečer.
Reakcia na: S499.1023 #160860:
Snažil som sa to už vysvetliť bývalému námestníkovi Cílekovi. Že logické sú len dve veci - buďto rekonštrukcia starých K2 na K2S - a tie by potom nebolo škoda po 15 rokoch od rekonštrukcie vyradiť, čo nakoniec už tie prvé spĺňajú, alebo ak sa už investuje do nových skeletov, tie by mali byť, samozrejme, už nízkopodlažné. Lenže vysvetľujte to politickému nominantovi... Takže nakoniec tu máme tú tretiu - najhoršiu - možnosť, síce nové skelety, ale s vysokou podlahou, ktoré budú dobré aj 25 rokov pod vyrobenia... Teda dobré po stránke výdrže vozovej skrine, nie dobré po stránke nemodernosti, samozrejme.
K výprave e-6. Zaplať pán boh aspoň za to. Veď je nehoráznosť, aby nedávno rekonštruované, prípadne celkom nové (cca 10 rokov) električky stáli. A prečo ráno tak a odpoludnia onak? Nuž preto, že je potreba plniť výpravu nových vozov, preto sa ráno vypravia nové vozy (a splní sa potrebný počet vypravenia električiek z eurofondov) a poobede zasa, aby sa úplne odstavením pod širákom nezničili, vypravujú sa vlastne naše najmodernejšie vysokopodlažné električky, teda T3P.
Výmena vozidiel medzi e-6 a e-8 by síce pomohla cestujúcim, ale neriešila by vyššie využitie T3P. Stále by vypravoval JD 6x e-8 namiesto 6x e-6 a zvyšok na e-8 by mohli byť dvojice z Krasňan.
Vyššiu výpravu T3P - a o to by každý rozumný dopravca mal dbať, aby uprednostnil modernejšie - rekuperujúce a generálkované/nové električky pred nerekuperujúcimi a negenerálkovanými vozmi - by vyriešila len výmena T3P a T3G (tiež rekuperujú, ale T6-ky si Krasňany nedajú!) medzi vozovňami. Vyšší stav súprav v Krasňanoch by potom umožnil výpravu väčšieho množstva dvojíc na úkor K2S, z ktorých by sa tie najstaršie, tak, ako budú nabiehať na opravu, zakonzervovali a odstavili v Krasňanoch (budú zasa potrebné pri predĺžení Petržalky). A tých 6 súprav T3G + 1x súprava T3AS (až bude) by zvládali tie odpoludňajšie diely e-6 (e-8 - ak by došlo k výmene obsadenia na linky). Ak by negenerálkované T3G jazdili menej, už by to taká škoda nebola. A aj % výpravy by bolo vyššie (3/6 namiesto dnešných 3/11!).
Lenže DP sa výmene vozidiel bráni, údajne kvôli zaškoľovaniu vodičov! Samozrejme nezmyselný argument. Stačí pozrieť Prahu, kde sa pri kontinuálnej dodávke nových vozov T3P postupne sťahujú z vozovne do vozovne a je samozrejmé, že vodiči s tým nemajú problém...
Reakcia na: tr3mp #160861:
Poradia 1 a 3.
Viac v maili.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.