Lenže čo je žiaducejšie? Obetovať plynulosti premávky jeden voz (za ktorý môže naskočiť ZV)? Alebo vyblokovať celý uzol a spôsobiť nepravidelnosti na mnohých poradiach L1,3,4,9?
Mne nejde o to, či je hypoteticky lepšie mať tam spojku alebo schopnejších dispečerov, lebo zišlo by sa oboje. Ide o konkrétnu situáciu z pondelka, ku ktorej si sa stále nevyjadril, ako by si ju radšej riešil, keď môj nápad sa ti vidí nevhodný.
Igor, uznaj, že či už by sa jednosmerný voz otočil na Jesenského a išiel znovu do Petržalky (opakujem: ako šotoušovina dobré, chcel by som to vidieť), alebo až do vozovne, zo svojej domovskej linky by vypadol na dlho, čo určite nie je žiaduce. Ale spojka v centre, aby sa pri nejakej poruche/havárií nemuselo nám. SNP obchádzať z Petržalky cez Jesenského a tunel na Obchodnú, by sa hodila. Petržalské linky (resp. vozy uviaznuté v Petržalke) by tak mohli vytvoriť pendel niekde zo Štúrovej/Kamenného nám. do Petržalky.
Sorobus 6009 práve dofrčal naprázdno na Kolibu, napojiť sa na jedno z momentálne tuším dvoch nahradených poradí linky 203 (konkrétne odchod 11:37 z Karpatskej smer Koliba) - cestujúci tam čakajú doteraz - teda 28 minút...
Obávam sa, že kým nevymenia triangel na Nám. SNP (kde už dlhú dobu chodia údržbári niekoľkokrát týždenne - minule som sa smial, že si tam môžu zriadiť trvalú pobočku ? ), tak na Radlinského sa nedostane.
Celý ten triangel na Radlinského je zrelý na výmenu. T6 tam vydáva pri prejazde aj max. 5km rýchlosťou strašné zvuky.
Na Imricha Karvaša v smere na Obchodnú detto.
nezaspali. kmitali celu noc, hlavne po druhej zacali pripravovat. ale jednoducho od pol tretej - tretej silno snezilo. sitauciu komplikovali pozostatky zo vcera. za 10 minut co som viezol zakaznika do lamaca na lediny som videl minimalne 8 mechanizmov.
Max