147 ponechať, mňa zaujíma dokedy bude premávať 69, tu je výkon menej ako 4 a pol človeka od jej vzniku a nasadzujú sa tu vozidlá od Sor B(N) 9,5, BN 10,5 až po Karosu.
No v porovnaní s ostatnými tá 147 so 44 je využitá asi tak najviac, lebo ešte sa mi nestalo že by som v ňom nevidel aspoň jedného-dvoch cestujúcich.
Problém je v tom, že aj v tých oblastiach majú nárok na MHD a hlavne ak to sú kopcovité časti mesta.
Trnávka má v stave 20ks 30Tr, 15ks 30TrDG a 25ks 31Tr, spolu 60vozov
denná výprava Trnávky v pracovný deň - 15x30Tr, 9x30TrDG a 22x31Tr, spolu 46 vozov
teoretická rezerva vychádza na 14 troloSORov pri pojazdnosti všetkých vozov, čo v realite nehrozí ani náhodou, momentálne sú 4 vozy odstavené viac ako dva týždne
takže Soliderových 20ks troloSORov stojacich vo vozovni Trnávka počas pracovného dňa je zjavný nezmysel...
No ja osobne nemám problém s 14Tr, je to pre mňa zaujímavá zmena, ale je pravda, že ak máme veľký počet nových nízkopodlažných vozidiel, mali by sa asi na bežné linky vypravovať len tie A ak máme fakt veľkú rezervu tých nízkodpodlažných, nemal by byť problém to zabezpeciť. ?
Nuž, ujo Solider písal o 20 nových pojazdných vozov, ktoré stoja, a toĺko ich teda nestojí. Problém je v tom, že tie vozy sa kazia, zatekajú a vyvádzajú podobné blbosti. A samozrejme, medzi vozovňami nie sú dobre prerozdelené. Tak teda, čo je lepšie, nevypraviť službu, alebo poslať tam ,,vrak" 14 Tr (s nedávnou GO)? No neviem...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk