Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes o cca 19:15 som čakal na zastávke Aupark na autobus. Na zastávku prišiel o cca 19:15 Solaris na linke 88 smerujúci pod most. Zvnútra vystúpili 4 ľudia, povedali, že radšej ako zhoria, idú von, ďalší, ktorí nastupovali hneď vystúpili tiež s tým, že do horiaceho autobusu nenastúpia. Vtedy už prišiel ten štipľavý dymový smrad aj ku mne. Niekde z dolnej časti okolo motora alebo niekde okolo zadných náprav sa dymilo, vychádzal odtiaľ bledý štipňavý dym, išiel som rýchlo dopredu, zaklopal som vodičovi, povedal som mu, že sa mu dymí asi z motora alebo teda niekde zozadu. On povedal, že hej hej, zavrel dvere a išiel pod most ďalej s cestujúcimi.
Cítil som už mnoho rôznych smradov a dymov z autobusov, ale toto bol naozaj horiaci (tlejúci alebo smrad z tepla vznikajúceho pri trení) resp. naozaj neprirodzený smrad. Tí, ktorí ma poznáte viete, že som čakal a dúfal, že po odídení zo zastávky vyšľahnú z motora plamene a bude čo fotiť 😃 ale nestalo sa našťastie. V každom prípade som sa presvedčil o tom, že keby tomu vodičovi aj horela polovica autobusu, asi by to považoval za normálne a pokračoval by na tom črepe ďalej. Neviete náhodou či nejaký Solaris išiel večer na poruchu prípadne ste sa s tým stretli a ten dym je pri tomto vozidle prirodzený keď na to fakt vodič kašlal? 😃
Reakcia na: ratataj #156248:
je to rumunčina
postrehy z Gagarinky - 6844 na 202/4 prvý bočný displej "rozsypaný", zadný ukazoval správne, o cca 14:55 6865 smerom do mesta ako služobná jazda, nejaké kinderko na Mierovej ako údržba zastávok...
Reakcia na: TomJ #156244:
vzhladom na to ze displej vyprava na vodica v nejakom divnom jazyku, som tomu ochotny verti, ze je to prave tato seria. ono ale v podstate je to jedno, pretoze zima je vo vsetkych. paradoxne 2347 napriek tomu ze nie je zatepleny, je jeden z tych, v ktorych sa da vydrzat aj bez bundy.
Na agatovej skrizeny autobus, zavedeny odklon pres lamac. traktor je uz na ceste.
Reakcia na: TomJ #156244:
Možno sa predpokladalo, že tam budú mať klímu...
Podľa virtuálnej zastávkovej tabule mešká linka 203 medzi 7-25 minút.
Reakcia na: Mike #156243:
Si si istý, že práve 2347-2353 a 4001-4010 boli určené pre nejakú južnú krajinu a nie naopak? Tieto totiž sú akurát tie, čo majú malé výklopné okná, tak mi príde nelogické, že by boli určené pre krajiny, kde by v lete nemohli jazdiť (aj u nás sa v nich kvôli malým oknám v lete nedá vydržať, tak neviem, aké by to bolo tam).
Reakcia na: ratataj #156242:
To je tá séria 2347-2353 a 4001-4010, ktorá má 2 roky medzi rokom výroby a zaradenia. Tá bola určená pre nejakú južnú krajinu. Jedna neoverená JPP info hovorí, že boli vyrobené pre nejaký balkánsky štát (RO, BG, GR..), kam boli aj dodané. A tam stáli u odberateľa niekde rok pri mori a keďže ten ani za ten rok nenašiel peniaze zaplatiť to, tak sa vrátili výrobcovi, resp. už k nám do Corexu, keďže potom ich kúpila BA.
Reakcia na: Mike #156237:
rovnake problemy by boli aj v kosiciach. ktovie pre koho povodne boli urcene, kedze medzi rokom vyroby a rokom sprevadzkovania su dva roky, a ako vieme, autobusy sa na sklad nerobia. tie autobusy nie su nijako izolovane, a ak su, tak to len preto, ze vodici sa o to postarali. no nie je to tak na vsetkych, a aj ta izolacia co sa doraba sice pomaha, ale bez bundy sa to casto soferovat neda. a je tiez velky rozdiel vozy vyrobene v taliansku, a vo vysokom myte. tie z myta su na tom o dost lepsie, ako talianske nepodarky. inak, z pohladu vodica, co sa prievanu a teploty vo vozidle tyka, su najhorsie podla mna tie s posuvnymi oknami.
Reakcia na: Solider #156240:
18.41 hod. po 15 minútach prestoja obnovené, strom odtiahnutý ku krajnici.
Trolejbusy na Šancovej v smere na Trnavské mýto nepremávajú pre padnutý strom.
Reakcia na: Andreas.Papak #156234:
16
Odchod 80 o 13:44 nebol vykonany bez nahrady pre poruchu 4002. Nastatsie pre cestujucich, dalsi spoj bol 1061 kde bol dnes sofer, ktory minimalne na Udernickej vzdy ked prisiel a cakal tych cca 10 minut na odchod, pustal ludi priebezne dnu do vozidla a nenechal ich mrznut v tej fuajvici. Predpokladam, ze tak robil aj v Kopcanoch a robil by aj na Kollarku, ak by to situacia dovolovala. Po naozaj dlhom case velka pochvala ? Aspon na nocakoch na Hlavnej by si z neho mohli brat priklad.
Reakcia na: Andreas.Papak #156234:
Z 35 červených čo tu máme malo ísť do Košíc prvých 13.
Reakcia na: N/A #156235:
Niekedy ho stačí len zapnúť.
Nič v zlom, ale tie plastové hrkálky, konkrétne dnes 2221, 2219 a 2201 dnes na 63, to bola taká zima, že ľuďom išla od úst para a bolo to vyslovene otrasný komfort. Ja neviem čím to je, ale na nových busoch by to kúrenie mohlo fungovať aspoň do konca záručnej doby. Mimochodom, Lamač a Agátová budú pri tomto snežení čo nevidieť problém, lebo v Lamači už NB18 idú na Klanec s problémami.
Reakcia na: Jadran #156232:
Pokiaľ viem, väčšina bola určená do Košíc...
Reakcia na: Joyki #156228:
No ako vidíš, aj tie tri centimetre bohate stačia Autoslave, aby to tu celé skolabovalo cca po vzore uplynulých rokov. ?
Reakcia na: Michal111 #156224:
Tie syfle až tak zle nekúria. Problém je inde - sú neskutočne deravé a fúka do nich z každej strany. No pravdou je, že väčšina tých vozov pôvodne nebola určená do našej klímy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.