Aktualne nehoda nejakej klbovej TrM s dvoma kusmi IGK medzi Salezianmi a Karadžičovou, ako odbocuje 205 dolava na Kuliskovu. (Ano, vypadol mi nazov tej zastavky, co tam je :D). Pritomna policia, dispatcheri a prave dorazil Trakker.
Od 4. februára 2015 (streda) bude obnovená jazda električkových vlakov po koľaji č. 3 (vnútorná koľaj) v obratisku Komisárky, na základe zrealizovaného osadenia mazacieho zariadenia.
Chválim to, ale zaujíma ma čisto prakticky: O zavedení X28 v tej trase rozhodli dispečeri či bolo treba aj schválenie nejakého vedúceho zamestnanca DPB? A financované je to ako?
V poslednej dobe si vo výprave všímam, že špičkové poradia linky 9 z vozovne Krasňany bývajú často hradené ZV a keďže nie je uvedené žiadne predchádzajúce vozidlo, vyzerá to ako keby to ZV robilo celý ranný diel. Vie niekto ako je to v skutočnosti, keďže na výpravu sa nedá 100% spoľahnúť? A ďalšia vec, je nejaký racionálny dôvod, prečo sa na celodenkách linky 9 občas objavujú súpravy namiesto K2S?
Tu 4106 som videl uz na odchode z miesta nehody na tyci za dielňou. Prava strana voza od posledneho okna po koniec bola z mojho pohladu cierna.. Neviem, podla mna je ten voz uz neschopny prevadzky....
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik