Reakcia na: trolejbus6207 #151705:
To ale nie je čisto problém typu vozidla. Ak 31Tr na nejakom spoji nezvláda pobrať všetkých, tak je chyba skôr v riedkom grafikone alebo časovej nepravidelnosti trasy, a v 15Tr by sa tam zrovna pohodlne tiež necestovalo. Koľko je reálny rozdiel v kapacite 15Tr a 31Tr? Tak 3-4 ľudia? Koľko to je, 2% z celkovej kapacity?Ak to je tak veľmi cítiť, to by ráno mohlo riešiť posielnenie z 8 na 7,5 min, to je koľko, jedno vozidlo navyše? Keď už sa dostal DPB k lacným a novým vozidlám, tak nech teda investuje ušetrené prevádzkové peniaze do posilnenia spojov dotknutých liniek. ? Pri stanovení rozmiestnenia interiéru snáď niekto s týmto počítal, až tak nešikovní v DPB nie sú. Alebo sa mýlim?
nooopyn