On narážal na kapacitu. 12m vozy sú určite potrebnejšie na L80 ako na L99. Kinderká s manuálom vyrábajú meškania na všetkých linkách. Hodia sa tak akurát na L29,79 .
Ale na 80 zasa nepoberies vsetkych zo zastavky... Jednoducho, tie vozy nemaju co hladat na 80 a ani na 99. Je nejaka predpisana struktura vypravy a ta je zavazna a pokial viem, nikto ju nezmenil. Ze si niekto na 3.DP z kinderiek spravil zachranne koleso je smutne.
jednoducho 99 vina ma v ovsisti 5 minutove prestavky od rana 7.00 do cca 19.00 a ma vela zastavok ako linka 80.kym to vsetko nakvaltujes meskavas v jednom kuse nestihas 4 hodiny za volantom sa neodlepis...a linka 80 kratka linka malo zastavok..? ? ? ?
Ad 80> aj tak ten ciel nikto necita a necital by ho, ani keby bol ten transparent velky ako krava. Na 80tke by pomohlo, keby bola zastavka ZST Petrzalka smerom ku kupalisku totozna so zastavkou linky n80, aspon by sa ti viac inteligentni spamatali, ze to nejde do Kopcian a blbeckovia by si z tej zastavky a okoliteho priestoru prestali robit parkovisko cez den.
Nevyhodu mas, ale ze v starsej SORke NB18 vidis vo vlecke akurat "houby" , nakolko vnutorny "cerveny" transparent je len vpredu ak ho pri pohlade zozadu práve nezakryva ta hlucna reklama s panelom a wifinou. Kdezto v 80tke si vies precitat ciel aj vo voze.
Inak, je stale fascinujúce, že 2/3 DNV obslúžia "obe" 21tky rovnako, až posledných asi 50 dmov nie (pričom prakticky od rozdelenia spojov po žst je to pešo za 15 minút, a každý druhý spoj ide na VW...a stále to pri tom pár minútovom cykle ročuluje. Pochopil by som, keby VW 21 išla poza DNV..a išli by 21tky v 30minútovom takte....ale toto je už troška komické.
Mmchdm, aj keby slečna nestihla tú ktorú 21tku zvonku porečítať (v špičke sú vodiči trošku nervózny na ľudí stojacích vo dverách mimo busu...) tak vo vnútri je stále nad vodičom už pár rokov vo VŠETKÝCH vozidlách DPB zavesený transparent s červeným textom, kde sa dočítate aj cieľ... V noších vozoch aj za kĺbom.
A pani nedobiehala až tak na ten spoj o 16:06, nakoľko stíhala o 16:00 vidieť aj predchádzajúci spoj, potom 6minút čakala a potom až prišiel ten daľší. Takže realita : Vlak si zas nastúpi bez pohľadu na spoj, či informácie na transparente....
Naopak, musím pochváliť petržalčanov, odkedy som začal takéto "fake"ovanie robiť so svojím kvetináčom, už toľko nemávajú, už čítaju, čo za blbosť je na transparente. Asi sa pôjdeme povoziť aj inde
Vidím že Petržalka je na tom s kĺbmi dosť kriticky, na L91 a L191 začína byť umenie obsadiť poradia kĺbmi. To sa začína prejavovať aj na úrovni cestovania. Najhoršie to je na Jasovskej, kde sa ľudia častokrát pri 12m vozidle nepomestia a ostávajú čakať na ďalší spoj dúfajúc, že tam bude menej ľudí.
Ešte by mohol vodič každému osobne dať na výber z viacerých bulvárnych plátko aby bolo po ceste čo čítať a ako si už napísal mohol by urobiť aj tu kávu alebo capuccino či late čím sa rád p. Jančura prezentuje všade ☺
"Načo potom vydávate CP, keď sa podľa neho nedá riadiť?"
To len tak zo srandy sa hraju s cislami v dopravnom podniku
"A ďalšia vec, nemohol vodič autobusu na uvedené upozorniť!"
Kazdeho osobne upozornit ? ci aj salka kavy a croissant ako u noveho zlteho dopravcu ?
Vy ste inak nova v hlavnom meste, ze ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978