Pozdravujeme vodica SOR #3507 na L99/8 s odchodom 14:53 zo zastavky Luky II, okrem toho ze nepockal na prestup ludi zo za nim stojacej 93 este aj podla online tabule ide 4min v predstihu oproti CP. Manzelka v 8.mes. dakuje za sprijemnenie cestovania do nemocnice.
však práve to, že nebol a ani nebude, však prečo by si mocipáni mali na seba upliesť bič a prijať zákon o objektívnej zodpovednosti za škody spôsobené svojou nekompetentnosťou v tom lepšom prípade, prípadne svojou nenažranosťou v prípade horšom, no to asi ťažko ...
k tej ploche - momentálne je potrebná na parkovanie nových trolejbusov, ale čo s ňou budú robiť potom, keď sa všetky troloSORy dostanú do premávky? bude ju DPB potrebovať na 14Tr a 15Tr, čo sa nevyradia? ?
No oni ich nechceli prebrať, lebo nespĺňali to, čo podľa nejakej špecifikácie (či výkresu, alebo čoho) mali spĺňať. Napr prekračovali hmotnosť. Teraz ich už DPB prebral, ale ak ten problém nebol vyriešený, tak kompetentný orgán im stále nemusí vydať preukaz spôsobilosti na prevádzku..
No veď odídu preč a prídu noví. Už bol niekedy nejaký bývalý (alebo súčasný) funkcionár mesta, alebo mestskej firmy nejako významnejšie potrestaný?
Vedeli, preto vypracovali dokumentáciu cca pred rokom. Len si dali na naše pomery odsť odvážny plán, že za mesiac - dva získajú všetky potrebné povolenia a v septembri - novembri to postavia (ono tá stavba zasa až tak dlho trvať nebude, nakoľko to budú iba odstavné plochy plus trolejové vedenie k tomu..
A zasa tie 15Trky by sa dali teoreticky provizórne parkovať na Trnávke tak, ako dnes 14Tr (prakticky s malými zmenami už od vzniku vozovne v 50tych rokoch) a už aj 30Tr. Ale určite nie v takom množstve, ako tam teraz stoja tie 31Tr, lebo tie už tam zavadzajú úplne všade a zaberajú každý kúsok miesta, a vraj už sú aj na tráve
Niečo podobné sa stalo v 83ke v piatok 21.11.2014 cca 22:17 pri dojazde na zastávku SAV v smere z Petržalky do Dúbravky. Podgurážená partia sa natackala do MBCC na Zochovej alebo Hodžovom a tesne pred SAVkou to jeden vyklopil na podlahu, následne sa nejako dostal z vozu a zvyšok partie pokračoval na Patrónku akoby nič. Cestujúci sa nahrnuli dopredu a dozadu, pri druhých dverách okrem riadne bačoriny nezostal nikto. Vodič to dojazdil až na konečnú Pri kríži, tam obzrel škody, nahodil Služobná jazda a hor sa potešiť chlapcov do vozovne.
kto je za túto tragikomédiu zodpovedný? To sa nevedelo pri podpise zmluvy, že budú potrebovať plochu pre nové vozy koncom roka? Už bol niekto za tento prúser potrestaný? Alebo sú dotyční ľudia nedotknuteľní?
Obávam sa, že jazdia maximálne štyri ☠
To len DPB sa chváli, že je ich tu máme spolu 23ks, lebo 18.11. práve prebrali ďalších 16 vozidiel, z čoho minimálne štyri sú tu od DOD, čiže dva mesiace ich neboli schopní prebrať... Neviem, čo je príčinou - neschopnosť zodpovedných ľudí alebo "kvalita" dodaných vozidiel? Nájde sa niekto v DPB, kto to verejnosti vysvetlí? Je DPB schopný oznámiť, kedy nasadí do premávky ďalšie kĺbové troloSORy? Otázok je veľa, obávam sa, že odpovedí sa tak skoro nedočkáme ☠ ☠ ☠
6801 je teraz v Čechách a plusmínus s malými pauzami jazdia všetky po 6807. Ináč ich je tu už minimálne 28, ak nie 30, ale boli tam rôzne problémy prečo doteraz stoja, napr s celkovou hmotnosťou. Ale minulý týždeň už vydal DPB tlačovú správu že ich konečne prebrali, takže teoreticky je šanca že začnú jazdiť už čoskoro.
Iná vec je, že Trnávka sa mala rozšíriť o odstavné plochy pre tbusy a kým pôvodne bola plánovaná realizácia už na november a v skutočnosti sa iba začíanjú diať terénne úpravy.
93/3 mala o 15,50 MU - opitá cestujúca spadla na podlahu, neskôr ovracala voz najväčšia sranda bola že dispečeri tam boli skôr než RZP RZP = 14 minút dispečing cca 4 minúty
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto