Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fanatikmhd #150598:
Ja vju,že sa mi to tam trochen doplietlo ospravedlňujem sa len som to písal po návrate z práce,takže som to narýchlo "zbúchal",aby som v "skratke" vysvetlil ako by to mohlo v princípe vyzerať ? nemuselo by to byť takto.Stačilo by nájsť rozumný systém v číslovaní a rozdeliť ich jednotlivým značkám a typom ? je to len o tom systéme ?
Čo sa týka Juráku a Trnávky ja viem,že je to utópia,ale myslím si,že by to šlo.
Tiež sa mi zdá,že Petržalka je jak keby "piate koleso u voza" keďže tam okrem 20ks pomsty značky SOR a 41ks Meďákov nevyfasovali nič poriadne.Iba samé šerble z JD a Trnávky na "dokončenie" ?

Ja však stále hovorím - Keď sa chce všetko sa dá ?
Reakcia na: Rubber38 #150594:
Žiadny šoto zámer v tom nehľadaj.Skôr by to chcelo urobiť poriadok v číslovaní ? stačilo keby si si prečítal diskusiu o pár dní dozadu o čom sme sa tu bavili ☺
Reakcia na: Sanos #150602:
? ? ?
Reakcia na: trolejbus6207 #150590:
Nie, 6013 ozaj bol na výlukovej 203/8.
6011 z L206 odstaveny s nejakou MU na zast. Stromova s dvoma dispovozmi.
A od Dubravky sa blizi akasi ciernava. Teda nie nove vozy, ale dazd.
Včera okolo tretej poobede na Boroch pri Hrombuchu smer vyLámač stála dlhoSvORka a za zadkom blikal jej blikal Trakker. Bližšie info neviem, naša dvadsina si to šinula do Dúbravky. ?
Sancova, suprava 8323+3544 z L28.
Reakcia na: Max #150603:
ide zrejme miesto tedomu 2105, kt. stoji s poruchou pri suchom mlyne smer DD.
Na L32 zv 2861, Kramare>hl.st.
Reakcia na: trolejbus6207 #150590:
Nikto sa nehral, naozaj tam bola ?
a Renault 8322 taha 6222 Sancova smer Trnavka.
a 3431 na L31 - nejaky novy standard kulturneho cestovania?
Reakcia na: roman2 #150593:
V zasade ano, ale uz sa ti pletu vozidla roznych znaciek pod jedny cisla (napr soplarisom 10 nechat 12xx a BN10,5 dotlacit k ostatnym 11xx). Biele autoskoly bych zas zaradil v tejto kategorii na koniec 1199-1196, pochopil som, ze 13xx by boli vozy pre primestsku dopravu, ale v tom mae aj jednu BN 10,5 tusim. alebo BN9,5?...az tak dobre mi pamat nesluzi.
Druhy problem co si sam napisal : spojenie JD+Trnavky = nikdysatotaknerobilo, navyse by pokryvali enormne mnozstvo spojov. neviem, ake su k tomu kapacity.
Historicaky kludne vynechaj, tie maju cisla podla ich doby, a to sa ratat nebude (interne dostanu nejake ine cisla uplne mimo misu, a na vozoch budu lepene take, ake by mali byt (1414,3702,3350, 236 etc)
Shitelisy 12M pod Petrzalku - opat vsak potom nastane to iste co pred X rokmi. Pe fasuje vozy na dojazdenie.... Cize IK 400, Citelisy (dnes uz v celkom biednom stave s lamanim ramu vzadu), MBCC jedina bokovka, a NB18 su vsade. JD+TN dostanu Urbanwaye, Sorky kratke, Solarisy... Petrzalka ma hned pod rukou 99,80,91,191 pre hentu hromadu srotu. Par solarisov ci urbanwayov by ti zas prospelo aj tu. Nie len vekovo, ale aj vo vyprave. Resp, da sa poradie vypravit aj odinadial...ale zase vzkm.
A v neposlednej rade, sotousi by ta za toto zabili..... 😃
207/1 6244 sa išiel na trať napojiť okolo 6:50-6:55. V tomto čase prechádzal Trnavskou a Jégeho.
Bre rano, 44 1900, 206 6632
Reakcia na: roman2 #150593:
Ježiši, šotouši, choďte už konečne spať... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.