Mohol by som ďalšie príhody uviesť, ale radšej nie. Treba dodať azda len to, že nebyť 6608, tak by si dodnes nikto nič nevšimol... A opäť si nevšíma (15Tr08, 6639)... ?
tak to je prúser ako hrom, predpokladám, že za to postihnutý nebol nikto, inak je ešte stále vedená len ako odstavená, nie ako vyradená(aspoň v katalógu vozov)... ?
To mas samozrejme pravdu, ja som si len nevsimol, ze pise o zastavke Zochova a nie Kollarovo nám. (kde bus konci a preto by nemalo zmysel opakovane zastavit...)
2342 minule neuveriteľne triasol, ten nie je zlomený? Inak mám pocit, že Citelisy sú v dosť hroznom stave, myslel som si, že to sú kvalitnejšie vozy, no mám pocit, že niektoré sú na tom pomaly horšie ako ikarusy.
A inak 6604 vydáva pri jazde veľmi krásne zvuky (pišťanie kĺbu).
tak to netuším, v čase keď som jazdil, trolejbusy takéto patálie obchádzali, 9Tr boli v tomto smere v princípe nezničiteľné, séria 14Tr01 mala problém s kasňou a bola upravovaná vo fabrike, zvyšné vozy boli v čase môjho jazdenia v podstate nové vozy, autobusy som si príliš nevšímal, takže netušim, v akom stave jazdili, ale viem, že Ikarusy jazdiace na 39-ine, išli po šiestich rokoch do šrotu a prišli nové
To bolo odjakživa tak, za Tvojej kariéry v Beúse nie? Už aj staré 700vkové krátke karosy (dieslové, v časoch keď boli na plyn iba prvé 3-4 experimentálne) išli bežne do premávky zlomené. Až potom keď mali ísťna STK, alebo ten voz už nebol schopný prevádzky s ľuďmi, tak išiel do šrotu (alebo na generálku..)
to myslíš vážne, že jazdia vozy so zlomeným rámom? to zodpovedným v DPB už vážne drbe? keď nastane kvôli tomu nejaký prúser, kto bude za to zodpovedný, vodič?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy