Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter6607 #149750:
zaujímalo by ma to, ak to nechceš rozpisovať tu, pošli na mail trolejbus6207@gmail.com, vďaka
Reakcia na: trolejbus6207 #149749:
Mohol by som ďalšie príhody uviesť, ale radšej nie. Treba dodať azda len to, že nebyť 6608, tak by si dodnes nikto nič nevšimol... A opäť si nevšíma (15Tr08, 6639)... ?
Reakcia na: Peter6607 #149746:
tak to je prúser ako hrom, predpokladám, že za to postihnutý nebol nikto, inak je ešte stále vedená len ako odstavená, nie ako vyradená(aspoň v katalógu vozov)... ?
Reakcia na: TomJ #149744:
Shitelisy su spolu z libchavskymi pomstami najvacsie vraky ktore tu mame...
Reakcia na: 810zssk #149728:
To mas samozrejme pravdu, ja som si len nevsimol, ze pise o zastavke Zochova a nie Kollarovo nám. (kde bus konci a preto by nemalo zmysel opakovane zastavit...)
Reakcia na: trolejbus6207 #149740:
V 6234 sa prepadli za jazdy cestujúci, až následkom toho bola vyradená. Vodič následne podal výpoveď. ?
Reakcia na: TomJ #149744:
Točňa na 6604 už premazaná, ide ako nová. Najväčší problém všetkých kĺbových trolejbusov sú teraz totálne zničené tlmiče.
Reakcia na: patrik24 #149734:
2342 minule neuveriteľne triasol, ten nie je zlomený? Inak mám pocit, že Citelisy sú v dosť hroznom stave, myslel som si, že to sú kvalitnejšie vozy, no mám pocit, že niektoré sú na tom pomaly horšie ako ikarusy.
A inak 6604 vydáva pri jazde veľmi krásne zvuky (pišťanie kĺbu).
Reakcia na: trolejbus6207 #149742:
ale podotýkam, že to bolo ešte za komančov, čiže časy neporovnateľné s dneškom...
Reakcia na: Mike #149741:
tak to netuším, v čase keď som jazdil, trolejbusy takéto patálie obchádzali, 9Tr boli v tomto smere v princípe nezničiteľné, séria 14Tr01 mala problém s kasňou a bola upravovaná vo fabrike, zvyšné vozy boli v čase môjho jazdenia v podstate nové vozy, autobusy som si príliš nevšímal, takže netušim, v akom stave jazdili, ale viem, že Ikarusy jazdiace na 39-ine, išli po šiestich rokoch do šrotu a prišli nové
Reakcia na: trolejbus6207 #149740:
To bolo odjakživa tak, za Tvojej kariéry v Beúse nie? Už aj staré 700vkové krátke karosy (dieslové, v časoch keď boli na plyn iba prvé 3-4 experimentálne) išli bežne do premávky zlomené. Až potom keď mali ísťna STK, alebo ten voz už nebol schopný prevádzky s ľuďmi, tak išiel do šrotu (alebo na generálku..)
Reakcia na: patrik24 #149738:
to myslíš vážne, že jazdia vozy so zlomeným rámom? to zodpovedným v DPB už vážne drbe? keď nastane kvôli tomu nejaký prúser, kto bude za to zodpovedný, vodič?
Reakcia na: patrik24 #149738:
4005 hotova 4010 uz odisla a ked sa vrati ide 4007
Reakcia na: Marek1978 #149737:
Viac ich je aj na Trnávke, v Petržalke na to bolo odstavených pár vozov, dost ich takych jazdi, nie iba 4007
Reakcia na: trolejbus6207 #149736:
nie aj 4005 bola zlomena a uz by mala byt hotova, takisto 4007 je zlomena
Reakcia na: patrik24 #149734:
aha, čiže nie neopraviteľne zlomený? ?
Reakcia na: Mike #149730:
No asi nejaký stroj to strhol..
Reakcia na: trolejbus6207 #149733:
A vôbec nie je prvý a ani jediný zlomený Citelis (2340).
Reakcia na: ujo22 #149732:
ani nie po piatich rokoch? však to nie je xxx(samocenzúra) ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.