1034 na L50 dnes minimálne medzi 10:45 a 11:38 ako PV stála pred Auparkom. Pravdepodobne bol nejaký problém s pneumatikou, kedže jednu zničenú nakladali do "dodávkového auta" DPB (číslo som si nezapamätal)
Dneska podvečer sa zatúlal voz 4110 na linke 94 na nadjazd ponad železnicu z Petržalky ako stojí linka 99 zastávka na znamenie Kopčany smer keď ide k žst. Petrźalka, tam sa otočil cez dve plné čiary do vedľajšieho pruhu aj s cestujúcimi a išiel po nadjazde smerom k Ternu ku križovatke, ešte som pozeral na displej že STU mal napísané bola to určite 94, to bol čo za kix? Ráno boli problémy na Zochovej smer podjazd od Petržalky cestu blokovala sanitka a vozidlo dopravného dispečingu, neviem čo sa tam stalo. Podvečer zase problémy na linke X13, neviem presne kde ale z počutia šofér počkal na jednej zo zastávok na dobiehajúcu pani s dvoma deťmi, čo sa stalo osudné pre cestujúcich tohto spoja a aj vodiča, potom autobus počas jazdy zastavila polícia a išla presne za touto rodinkou, došlo k legitimovaniu či aj dokonca k zatýkaniu, bol tam výpadok spojov aj viac ako 20 minút na linke X13, všetko sa riešilo priamo vo vozidle, čiže došlo k meškaniu spoja . Dokonca vraj došlo k slovnému útoku a takmer aj fyzickému útoku na vodiča od cestujúcich že prečo ma také vysoké meškanie. Policajti to mali celé vyriešiť mimo priestoru vozidla a bolo by to OK. Ak vie niekto o tomto incidente viac nech doplní.
A čo s tým má revízor?Ten má na starosti kontrolu cestovných lístkov a nie kontrolu vodiča či má zapnutú klimatizáciu ? to jak keby si napísal,že mu má revízor skontrolovať prach v kabíne ?
Tak pardon, ale to ze DPB neplati za sluzby ktore su mu dodane fakt nie je moj problem - v takom pripade ale opat staznostou neposkodim vodica, co je hlavny ciel tej pisomnej formy (t.j. aby staznost isla smerom na tu osobu na ktoru ma byt smerovana).
Ranny/poobedny diel - pouzil som nespravny terminus technicus, neslo o delene sluzby.
Telefonat na dispecing - Ja viem, ze nikto nebude opravovat vozidlo kvoli mojmu telefonatu na dispecing, ved to je prave pointa. Ak zrazu klima nabehne do par minut po tom ako zavolam dispecing tak asi ze nebola pokazena, ale proste ju vodic mal vypnutu (hoci mne tvrdil nieco ine). Hovorim, stalo sa mi to OPAKOVANE, takze ak mi vodic tvrdi ze ju ma pokazenu, vzdy sa ho spytam ci je teda v pohode s tym ked si to overim na DPB. Ak je naozaj pokazena, nie je problem, ak pokazena nie je, tak si ten problem vodic zasluzi.
A co v pripade, ak Mercedes odmietne zaplatit opravu klimatizacie, pretoze este nie je zaplatena predosla oprava? Tiez, to bude win-win? Mercedes stiahnu zo servisu a na druhy den pustia do premavky.
Ad oprava klimatizacie medzi rannym a poobednym dielom: Nebude to nahodou tym, ze vozdilo je v sedle garazovane a tym padom realne moze prist k oprave na zaklade predoslych zaznamov v knihe vozidla? Urcite sa to neopravilo tvojim telefonatom na dispecing... A ani nikto neurgoval opravu na zaklade tvojho telefonatu na dispecing. Opravy klimatizacii su dopredu naplanovane na zaklade aktualneho stavu nahradnych dielov a chladiacich zmesi na sklade.
Mna sa nepytaj preco, ale uz som zazil samoopravenie sa klimy medzi rannym dielom a poobednym, ci po telefonate na dispecing (minuly rok hviezdy z 1034). Preto som voci tomuto skepticky.
Kazdopadne, najlepsie je nefunkcnu klimu riesit pisomnou staznostou - ak pokazena je, aspon ich to dokope k oprave (a vodic nema problem). Ak pokazena nie je tak vodic sa nauci ju nabuduce zapnut. Win-win.
Boli tam ešte o 20:30 a tak isto aj na Odborárskej. Asi si zabudol klúče od vytrín ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978