Takže na základe vyhodnotenia mojej sťažnosti, ktorú som adresoval včera Dopravnému podniku s tým popisom problému v podstate v akej som ho predostrel tu bola vyhodnotená ako opodstatnená (odpoveď som dostal dnes). Je pravdou to že autobus ktorý tam fyzicky bol mal isť podľa vyjadrenia DP až ako ďalší a nie ten ktorý som myslel že má isť 21.10, došlo k výpadku vozidla na linke 93/11 voz 2825, bez náhrady, hoci vozidlo ZV bolo prítomné. Nepochopil som ale čo DP myslel tým že on nezodpovedá ani neovplyvní meškania vlakov ŽSR tak ako to napísal vo vyjadrení no ale o to predsa vôbec nešlo.....Ale aspoň že som dostal nejakú odpoveď vyhodnotenú ako opodstatnenú, takže v konečnom dôsledku nešlo o žiadny môj výmysel. Takže asi toľko pre všetkých tu diskutujúcich......
TeBeCe