Nejaka s prepacenim slepica si myslela, ze to stihne prejst cez trat pred elektrickou ? Aby usetrila 10 sekund, tak vypla mozog a zdrzala mozno tisic ci dve tisic ludi na polhodniu ... (bol som v elektricke, do ktorej vletela)
Dnes na 23/2-3405 ten vodič nepozná asi inú jazdu ako na plný plyn. Všade ide o 2 minúty skôr otáčkomer na 2100-2400 a tá prevodovka nestíha radiť. Mne to nevadí, akurát ten motor už z tých kickdownov riadne píska. ?
#7766 -> BUSE na pravoboku nezobrazuje cislo linky #1839 -> Husar jazdi akoby sa za nim rutil diabol z bycom (aj ked mne osobne to nevadi, ale priemerny vlk sa asi citil ako hnoj)
Styl prace taky klasicky, beusacky - opravovat pocas dna za plnej premavky, kabel natiahnuty krizom cez kolaj smerom do mesta, zdrzanie elin tak jeden cyklus, pritomny dispecer sa pozera, a ked sa priruti rozbehnuta elekricka od racka, tak potom predpisovo rychlo uskakuju z cesty...
To tam majstrujú pravidelne každého pol roka už niekoľko rokov Už by to konečne mohli zmajstrovať poriadne nech sa im to stále neláme Aj tak je to vždy zvarené tak, že mám pocit, že sa to každú chvíľu rozpadne. A k pohodlnosti jazdy v električke to tiež neprispieva
Dneska ráno zase na obratisku Šulekova dva trolejbusy, jeden krátky a jeden kĺb bolo 8.00 a nič nešlo vôbec dole, pritom odchod je písaný na CP na 7:59, prvý trolejbus sa uráčil prísť zo zastávky Šulekova na Koziu až o takmer 8:05, k tomu zastávkovému CP, na zastávke Kozia smer Prievoz je aktuálny CP pre linku 208 z 5.5.2014 je tam písaný ale odchod o 8:07 tu na stránke je CP s odchodom o 8:09 ??? V ostatných časoch odchodov neviem či je chyba.
Ja keď som šiel okolo, počul som z nej unikať aj vzduch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
OBUS