Niekolko zaujimavych postrehov:
- 2515 asi docasne odstaveny uz asi 4 dni
- 2811 asi uz 2 tyzdne docasne mimo premavky
- 2818 to iste ako 2811
- 2824 asi docasne odstaveny nieco vyse tyzdna
- 2938 po minulotyzdnovej nehode (17.10.) a nyslednych poruchach od pondelka vecera je asi docasne odstaveny
Dalej vodici z ex. 2822 (teraz uz 1828) maju uz 2813
Vodici z 2813 dostali podla vsetkeho 2629
Vsetko su to neoficialne informacie zistene z dlhodobych pozorovani struktury liniek 34 a 83. Kto vie doplnit prave dovody k odstavkam, nech doplni. Dik.
- 2515 asi docasne odstaveny uz asi 4 dni
- 2811 asi uz 2 tyzdne docasne mimo premavky
- 2818 to iste ako 2811
- 2824 asi docasne odstaveny nieco vyse tyzdna
- 2938 po minulotyzdnovej nehode (17.10.) a nyslednych poruchach od pondelka vecera je asi docasne odstaveny
Dalej vodici z ex. 2822 (teraz uz 1828) maju uz 2813
Vodici z 2813 dostali podla vsetkeho 2629
Vsetko su to neoficialne informacie zistene z dlhodobych pozorovani struktury liniek 34 a 83. Kto vie doplnit prave dovody k odstavkam, nech doplni. Dik.
Postavi sa nova "slza".
Jano
20: 1101, 1010, 1701
27: 1018
35: 3635
83: 2309, 2825, 2516, 2513, 2809, 2308, 2812, 2829, N 2621, 2820
a dodatkove cislo - 504: 1204
Plati pre 25. oktober 2003