Ohladom HLST:
Dnes som tam isiel vypravit Warsavu, tak som tam v tom case isiel. Teda trochu skor. Isiel som 201 a pri vjazde na obratisko o cca 19:25 som videl ako pred vyhybkami stoji 7301+7302 (ano, ta, co ju tam skro roztrhlo) a mala otvorene dvere... Takze asi to radsej zastavil pred vyhybkami. Mimochodom, pri Ymce smre predbiehali vykapaty 6635...
Zo stanice som sa viezol na Vinohrady, odtial domov, takze co tam bolo potom, to neviem. Ale tie vyhybky su naozaj v strasnom stave.
Dnes som tam isiel vypravit Warsavu, tak som tam v tom case isiel. Teda trochu skor. Isiel som 201 a pri vjazde na obratisko o cca 19:25 som videl ako pred vyhybkami stoji 7301+7302 (ano, ta, co ju tam skro roztrhlo) a mala otvorene dvere... Takze asi to radsej zastavil pred vyhybkami. Mimochodom, pri Ymce smre predbiehali vykapaty 6635...
Zo stanice som sa viezol na Vinohrady, odtial domov, takze co tam bolo potom, to neviem. Ale tie vyhybky su naozaj v strasnom stave.
A ja uz viem preco som si nemohol spomenut ako vyzera 8144 ked som si myslel ze je to Vrakosa hehe... Na 8144 su cisla velke, pretoze jej povrchova uprava este pamata Brezneva zatial co tie 8-tisicky su striekane relativne nanovo.
Andy
Nejake pomocky, aby sa ti nieco nemylilo
- Cez tyzden byva vzdy trolejbusove ZV kratke, stoji pri Mamute a je vypravovane z Trnavky. Obvykle voz 6283. Znaci sa to 331/2
- Cez vikned je vzdy ZV vo vozovni na Hrobonovej(tusim 331/1) a je to klbak, niekedy byva navyse vypraveny aj zalozak z Trnavky, zvykol byt 6241, teraz uz hocico.
- 201/12 robi kazde druhe kolo linku 202, takze preto sa moze objavit jeden voz na 201 aj 202.