Toto je inak skoda, ze sa nejak neriesi, lebo teraz je to fakt tak ze bud das odklon v celej, trase, alebo...
Najlepsie by bolo keby sa DPB konecne presunul do 21. storocia a staral sa o svoje infosystemy, pricom by tam nahraval vyluky.. vylukove data mozu mat navysene cisla poradia o "50", teda napr. 5/1 pocas vyluky by sa kodovala ako 5/51... A pekne by to mohlo vsetko hlasit, vodic by nemal starosti, proste pohoda. Ale to by som asi chcel vela od DPB.
Neviem ako na tom boli služby, či boli striedači a akurát počet vozov vo výprave, ale linka obsluhovala úsek, kde nemožne použiť iný spoj/linku, tak je dosť hlúpe nedať na Tbiliskú 1 ZV, keď bola výluka v Dúbravke + Karlovke tak bolo najmenej 1 ZV. DPB zmýšľanie.
Ospravedlňujem sa, veď hovoríme o cestujúcich, ktorí pár rokov navštevovali školu a chcieť od nich, aby si prečítali oznam o výluke?! Čosi nadpozemské. ?
A k Tvojej reakcii, mohlo by to tak byť kebyže by cestujúci, ktorí majú oči si prečítali cieľový transparent a sa nespoliehali, že však vo vnútri to ukazuje ciele napr. do Rače. Dalo by sa to, lenže po 1. DPB by musel byť trochu flexibilný /nemožné/ a po 2. cestujúci by museli byť uvedomelý /z veľkej väčšiny nemožné/. ? ?
A znamena alycol a 12 pre ktory rok to plati ak to uz vidis na niejakom autobuse tak to zanmena ze voz uz bol prealycolovany pred zimou a nemalo by sa do chladiaceho systemu liat cista voda iba alycol
dnes 29.10.
Linka 78; zastávka: Krížna smer Čiliská, grafikon: 6:45; skutočnosť 6:43; vodič na zastávke vôbec NEZASTAVIL!!! Prečo? Číslo voza som si žiaľ nestihol všimnúť.
Linka 78; zastávka: Krížna smer Čiliská, grafikon: 6:55; skutočnosť 6:57; meškanie 2 min.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viliam22
4 - 7793+94/6, 7727+28/7, 7763+64/8, 7791+92/9, 7839+40/10, 7781+82/11, 7803+04/12, 7837+38/14
5 - 7927+28/5, 7909+10/6, 7923+24/8, 7901+02/10
9 - 7823+24/1, 7732+31/2, 7801+02/3, 7757+58/4, 7749+50/5, 7715+04/11, 7761+62/12
21 - 2843/1, 1827/17
63 - 1857/6
64 - 6301/3
70 - 1833/1
74 - 1622/1, 1625/2, 2643/4
201 - 6617/13
209 - 6273/2