Mám pocit, že vozovňa Jurajov dvor je pre DP naozaj odpad. Ak sa pozrieme na čisto kĺbové linky vypravované z tejto vozovne, ani jedna nie je štandardná. Buď ide o linky, ktoré jazdia len ráno a poobede- v čase špičiek- (linky 74, 75, 196, cez prázdniny dokonca aj 34), alebo ide o linky, ktoré jazdia celý deň, ale v sobotu a v nedeľu vôbec nejazdia (linky 34- len cez školský rok, 78). Žiadna takáto kĺbová linka v Trnávke sa nenachádza. Tam sú všetky celodenné a všetky jazdia aj v sobotu a v nedeľu. A akoby to nestačilo, linky 63 je cez víkendy vypravovaná z JD. Prečo? Ak kôli menšej kapacite, tak prečo sú na ňu vypravované niekedy aj kĺbové Sorky? Ani toto opačne nefunguje. Chybou DP je, že uprednostňuje jednu vozovňu na úkor druhej. Hádam DP dúfa, že sa autobusy cez víkend na linke 63 pokazia a nebude mať čo jazdiť na linkách z JD. To isté je aJ PRíPAD LINKY x13. Navyše ak sa nemá v pláne kupovať nové vozidlá.
L78 nemá garancie tak načo by sa snažili posielať na NP vozy. A keď ich na VJD tak málo nemohla by sa 78 vypravovať z Trnavky nech tam je aspoň aká taká istota že príde NP voz?
To je čo za výprava na linke 78? Len 3 poradia z 10 sú obsadené nízkopodlažnými autobusmi, zato na linke 21 je ich najmenej 13 zo 17 a na linke 70, čo som aspoň videl je ich najmenej 7 z 8. Už neplatí, že nízkopodlažné kĺbové autobusy z JD sú vypravované hlavne na linku 78, alebo aj z toho úbohého počtu 12 vozidiel si voľačo ukradla vozovňa Trnávka? Alebo platia obidve alternatívy?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
petoo