ZV 2652 po 16:00 hradil 59/3
1203 z 88/4 v priebehu dňa vypadol nahradil ho 1632
4240 z 68/3 v priebehu dňa vypadol nahradil ho 2814
4914 a 4827 rano premavalina L68 , 4827 poobede okolo16:30 vydena na moste SNP smer mesto ako služobna jazda
ZV1608 okolo16:00 hradil 83/12
1201 z 96/3 v priebehu dňa vypadol nahradil ho 1207
Poodstavované 9.5ky.. A citelisov tiež nie je nazvyš, na 80/3 a jedno-dve poradia L50 veľmi často ide 10.5ka... A keď sa minú 10.5ky nasleduje kĺbak ...
- o 16:53 nehoda na zjazde z Einsteinovej na Most SNP, celna nehoda 2 aut, zaplatena aj L92 s vozom 1832, usek bol min. 30 min neprejazdny v oboch smeroch
- 4117 na 94/9 normalne na poradi
- 2847 z 39/3 vyhnila pred 15 minutami na konecnej CSU, zrejme zisiel vzduch
Vies, kolko realne trva obrat z vystupiska cez 3 semafory naspat na tu sluzobnu zastavku? Ak tam maju 7minut, tak zabit 4minuty obratom sa ozaj neoplati. Druha vec je, cerpat tam dlhe prestavky, ale to myslim, aj tak robia.
Vcera som navrhol riesenie zlepsenia prekladu medzi 31 a 39 tym, ze by 39 odchadzala pocas pracovnych dni z konecnej na Ostredkoch o 2 minuty skor, kym vsetko ostatne by zostalo po starom. V praxi by to vsak znamenalo, ze vodici by mali v Slavicom udoli prestavku o 2 minuty dlhsiu, kym na Ostredkoch o 2 minuty kratsiu. Bolo by to z ich pohladu akceptovatele?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ku66bko
78 2203/2 2206/6 1633/8
65 2119/2 1101/6
3 7602+10/11 7949+50/9
NEDOSTATOK SOLO BUSOV (asi)
79 3520 rano (prichod 6 40 na dh) 3411 poo(15 20 z dh)
67 1601