Rád by som sa spýtal:
1. Stáva sa, že kĺbové autobusy sa zlomia práve v kĺbe (Ikarusy v lete aj Sorky). Je zaujímavé, že sa to deje len na petržalských linkách? Ide len o náhodu? Alebo Petržalské cesty sú v horšom stave ako v iných častiach Bratislavy? Nikoho samozrejme neupodozrievam zo sabotáže. A čím to je, že keď sa zlomia IKARUSY, musia sa vyradiť, ale keď sa zlomili kĺby Soriek, dokázali ich opraviť a sú naspäť v premávke. Je to aj vekom. Staršie autobusy sa nevedia takto opraviť (pre nedostatok materiálu) alebo prečo?
2. Karosy majú pomaly 20 rokov. Pred niekoľkými rokmi sa modernizovali a prerábali na pohon zemným plynom. Možno ich pre modernizáciu považovať za akokeby novšie vozidlá? Alebo je podstatné to, že ich vyrobili pred 20 rokmi?
Viem, že tieto otázky sú veľmi laické. Ale pretože sa do toho nevyznám, dávam ich. Ďakujem za odpoveď.
1. Stáva sa, že kĺbové autobusy sa zlomia práve v kĺbe (Ikarusy v lete aj Sorky). Je zaujímavé, že sa to deje len na petržalských linkách? Ide len o náhodu? Alebo Petržalské cesty sú v horšom stave ako v iných častiach Bratislavy? Nikoho samozrejme neupodozrievam zo sabotáže. A čím to je, že keď sa zlomia IKARUSY, musia sa vyradiť, ale keď sa zlomili kĺby Soriek, dokázali ich opraviť a sú naspäť v premávke. Je to aj vekom. Staršie autobusy sa nevedia takto opraviť (pre nedostatok materiálu) alebo prečo?
2. Karosy majú pomaly 20 rokov. Pred niekoľkými rokmi sa modernizovali a prerábali na pohon zemným plynom. Možno ich pre modernizáciu považovať za akokeby novšie vozidlá? Alebo je podstatné to, že ich vyrobili pred 20 rokmi?
Viem, že tieto otázky sú veľmi laické. Ale pretože sa do toho nevyznám, dávam ich. Ďakujem za odpoveď.
petoo
ZV2020 až do konca poobedňajšieho dielu hradil 196/2
2626 z 196/1 v priebehu poobedia vypadol nahradil ho 2637