Ak niekto cestoval napríklad na Jesenského, tak pomerne veľký. Mimo toho, ak si niekto kúpil lístok s ohľadom na grafikon, toto mu plány značne narušilo.
To áno, ale ak niekto vystúpil z tej 9-ky, prešiel peši na Trnavské a tam nastúpil na 4-ku, tak mu ten lístok asi už neplatil. Pretože prestúpil na neprestupný lístok. Neviem, či aj takéto niečo zohľadňuje tarifa.
"Nehovoriac o tom, že ak niekto cestoval na 15 minútový lístok, musel si kúpiť iný."
Neviaže sa náhodou dĺžka cestovania na cestovný poriadok?
201: 6615/1, 6640/2, 6636/3, 6639/4, 6603/5, 6606/8.
Dnes som zažil nie veľmi príjemnú situáciu. Cestoval som električkou, linka č. 9 smer Ružinov -> Centrum. Prišli sme na svetelnú križovatku na Záhradníckej ulici pri Centrale. Keď sme už čakali tak 3 minúty, pozrel som von, čo sa deje, keďže tam zvyčajne električka toľko nečaká. Chlapi z DPB robili čosi s trakčným vedením. Spôsobilo to situáciu, že aj v smere do mesta, aj v smere z mesta stálo za sebou niekoľko električiek, na ceste niekoľko trolejbusov. Nakoniec nás po pár ďalších minútach a apeloch niektorých cestujúcich vodič električky pustil von (cestujúcich) s tým, že z dispečingu nemá žiadnu takúto situáciu hlásenú a nevie nám podať žiadne informácie. To isté som videl spraviť i vodiča 201tky, 8čky a ďalšej 9ny.
Pýtam sa, čo za bordel to v DPB majú, keď si nevážia svojho platiaceho zákazníka ani natoľko, aby sa unúvali informovať vodičov o tom, že sa niečo takéto deje a koľko to bude trvať. Tí by následne mohli informovať nás, cestujúcich. Takto tam ľudia pobehovali po ceste ako splašené kurence, keďže tam nie je ani chodník a nik tam neriadil dopravu, smerom k Trnavskému mýtu. Nehovoriac o tom, že ak niekto cestoval na 15 minútový lístok, musel si kúpiť iný.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirko
70pp - 2865, 1825, 1848, 1828, 1850, 2848, 2870, 2869