No veď ano. Jedno celodenné a druhé, ktoré ho večer po 19:30 nahradí. To, ktoré tam prichádza večer je prejazd z 30/4 (sedí toaj podľa výpravy). Takže ten dotyčný predpokladá, že keď je voz cez deň na 30/4 do tých 19:30 sa mu "nič nestane" (mmch sory BN9.5 majú veľmi nízku prestojovosť na trati - pokiaľ sa jedná o poruchy sa to blíži k 0..) a večer bude podľa cp pokračovať na 41/2.
Tak isto sa píšu aj nočáky že keď nejaký voz premávauž večer medzi 20-22 niekde tak je predpokladže úspešne bude pokračovať aj a nočák... ?
Trammat - ďakujem za doplnenie
PVo - včera aj dnes si znova zopakoval čísla linky aj s poradím ,ktoré tu už boli ?
autobusáci otazka : dnes na L98 voz 4227 - pri rozbiehaní sa zastavil motor ,následne "zasičal" predok potom stred a potom koniec a znova naštartoval ,čím to bolo ?
Hlavné je, aby to držalo po kope a jazdilo. Vždy lepšie rozpadnutá Karosa ako vynechaný spoj-vydržali sme to desaťročie u Ik280, vydržali by sme aj ďalšie 2 roky u B741. 4806 nepresunú do Petržalky? Už nebudem viac spamovať.
kolko novych? Vsak si pozri kolko sa vyradilo vozov kvoli zlemu stavu resp. zlomenym ramom. Je tusim okolo 60 vozidiel a prislo 46 A to hovorim len o 4.kolone.
Ako je to vôbec možné? Toľko nových autobusov a nie sú vozy do výpravy? Čo majú povedať takí trolejbusári?
Mohli radšej nechať pár naftových Karos B741 v zálohe, keď majú tie Ikarusy také problémy.
No pekne. Clovek aby sa bal doisy na zastavku,ze nic nepojde
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter6607
Infinity: Prečo také Brno, či Praha disponujú aj naftovými Karosami?