201pp: 6615, 6606, 6634, 6603, 6623, 6605, 6628, 6639, 6636, 6627, 6617, 6610-, 66XX.
202pp: 6635, 6611, 6622, 6612, 6618, 6638, 6614, 6630, 6619, 6620, 6607, 66XX.
75: 2644/4, 2650/6, 2641/7, 1604/3, 2653/1, 1616/5.
78: 1630/1, 1639/9, 1631/3, 1608/4, 1635/7, 2646/8, 1613/5.
79: 3525/1, 3512/2.
87: 4135/3, 2120/5, 4002/4, 4135/3, 1217/6.
65: 1106/2.
67/1=3510.
ZV Cintorínska: 6229
-6610 o cca 17:00 vypadol, hradil ho 6229 a od odchodu 18:22 z Čiližskej sa opäť napojil 6610.
Tá 25Tr bola len skúšobná jazda, asi 6703.
202pp: 6635, 6611, 6622, 6612, 6618, 6638, 6614, 6630, 6619, 6620, 6607, 66XX.
75: 2644/4, 2650/6, 2641/7, 1604/3, 2653/1, 1616/5.
78: 1630/1, 1639/9, 1631/3, 1608/4, 1635/7, 2646/8, 1613/5.
79: 3525/1, 3512/2.
87: 4135/3, 2120/5, 4002/4, 4135/3, 1217/6.
65: 1106/2.
67/1=3510.
ZV Cintorínska: 6229
-6610 o cca 17:00 vypadol, hradil ho 6229 a od odchodu 18:22 z Čiližskej sa opäť napojil 6610.
Tá 25Tr bola len skúšobná jazda, asi 6703.
Petto
Bude treba pridat aj na karloveskej radiale, je nemyslitelne aby o 19tej hodine bolo z NM do KV 14 spojov a od 20tej stále 12 spojov. Taku plnu elektricku L5 ako vcera o 19:40 som uz davno nezazil a to mi usla jedna tesne "pred nosom".