Takže - čo by som dodal k poobedňajšiemu chaosu - keď pápež prešiel cez Račianske mýto, bola križovatka uzavretá asi tak 25 minút. To však nikto nečakal, že policajti budú "riadiť" dopravu tak, že ďalších 20 minút pustia iba autá po Šancovej ulici. Výsledok? Totálne upchaté mesto, meškanie električiek 45 minút.
5/2: Račianske mýto smer Dúbravka -41 minút, v Dúbravke musel byť s najmenej 45-minútovým meškaním. Z Dúbravky šiel naprázdno do vozovne, hoci dispečeri vydali pokyn, že sa majú eliny na konečnej točiť bez prestávky.
5/3: Račianske mýto smer Dúbravka cca. -30 minút, otočenie v Dúbravke bez zastavenia, odchod -18 minút, príchod na Detviansku -21 minút, okamžité otočenie na Komisárkach, odchod z Detvianskej -11 minút, príchod na Račianske mýto -12 minút. To už ale bola križovatka znovu uzavretá a elina odišla s meškaním 32 minút... VODIČKA MÁ U MŇA VEĽKÚ POCHVALU!
5/4: ZV1 7718 príchod na Pri kríži -18 minút. Do Rače už ale neprišla, namiesto toho šla z Rače nejaká Ďalšia 5/4, ale naprázdno (!).
Čo sa týka riadenia dopravy, dopadlo to asi tak, že po siedmej nešlo z Rače 1/4 hodinu nič (len tri dojazdy vrátane 5/4) a potom prišla až nonstop 5/3.
5/2: Račianske mýto smer Dúbravka -41 minút, v Dúbravke musel byť s najmenej 45-minútovým meškaním. Z Dúbravky šiel naprázdno do vozovne, hoci dispečeri vydali pokyn, že sa majú eliny na konečnej točiť bez prestávky.
5/3: Račianske mýto smer Dúbravka cca. -30 minút, otočenie v Dúbravke bez zastavenia, odchod -18 minút, príchod na Detviansku -21 minút, okamžité otočenie na Komisárkach, odchod z Detvianskej -11 minút, príchod na Račianske mýto -12 minút. To už ale bola križovatka znovu uzavretá a elina odišla s meškaním 32 minút... VODIČKA MÁ U MŇA VEĽKÚ POCHVALU!
5/4: ZV1 7718 príchod na Pri kríži -18 minút. Do Rače už ale neprišla, namiesto toho šla z Rače nejaká Ďalšia 5/4, ale naprázdno (!).
Čo sa týka riadenia dopravy, dopadlo to asi tak, že po siedmej nešlo z Rače 1/4 hodinu nič (len tri dojazdy vrátane 5/4) a potom prišla až nonstop 5/3.
COLOR