Skutocne divoka streda:
1) k nehode 7064 iba doplnim, ze ho neskor nahradil ZV 7921 a napokon 7955-56. Kvoli tomuto zdrzaniu bola suprava 7745-46 z linky 1/3 docasne nahradena ZV 7706
2) od 14:37 h. do 14:56 h. stala premavka elektriciek liniek 1, 5 a 12 na Karloveskej ulici pri Iuvente v smere do mesta, dovodom bola nehoda osobneho auta ( Skoda Fabia ), ktore zostalo po smyku skoncilo v kolajisku a tak sa opat dostali k slovu hasici ( pocas vytahovania nepremavala cca 5 minut do Karlovky ani cestna doprava )
3) Priblizne od 17:05 h. do 17:35 h. nepremavali elektricky liniek 1, 4, 5, 9 a 12 do mesta, pretoze sa na zastavke Molecova pokazila suprava 7834-33 z linky 12/5. Dovodom bola porucha na zberaci prveho vozna, ktory pri jazde STALE bielo ziaril az sa dymilo. Vozidlo muselo byt odtlacene do vozovne ako uz Color napisal. Az okolo 20. h. ho nahradil 7829-30
4) Pravdepodobne POSKODENIE INTERIERU v suprave 7905-06 na linke 5/9 bolo pricinou toho, ze nevystartovala na poslednu jazdu z Dubravky o 21:40 h. ale bola odstavena Pri krizi, kde sa cakalo na dispecing a neskor o 22:11 h. odisla do vozovne. Je pravdepodobne, ze ZV sa napojil niekde na trase, kedze islo o posledny spoj na linke 5
5) Dalsie vypadky:
- 7815-16 okolo poludnia vypadol na linke 12/7, neskor ho nahradil 7732-31
- 2514 okolo 15. h. vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2813 a napokon 2811
- 7732-31 okolo 17:30 h. vypadol na linke 12/7, neskor ho nahradil 7821-22
- 7809-10 okolo 18. h. docasne vypadol na linke 12/4, neskor ho nahradil podla vsetkeho ZV 7767-68 ( kedze isiel iba jedno kolo )
- 2811 pred 20. h. vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2624 a napokon 2829 ( predtym na 83/6 )
- 2516 okolo 20. h. vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2009 a napokon 2921
Pondelok - doplnenie #11985
Priblizne od 21:10 h. do 22:10 h. nepremavali elektricky liniek 1, 5 a 12 do Karlovej Vsi a Dubravky a dovodom bola dopravna nehoda osobneho auta na priecesti medzi zastavkami Molecova - Jurigovo nam., po ktorej vozidlo ostalo zakliesnene v kolajisku. A takto to vyzeralo s dopravou:
- 7937-38 na 5/9 ( bola prva v rade ) - o 22:25 h. prisla aj s cestujucimi do Dubravky a nasledne isla do vozovne ( mala mat posledny odchod z Dubr. o 21:40 h. )
- 7797-98 na 12/4 bola prvou supravou iducou z Dubravky, ale az o 23:00 h.
- 7719-20 na 12/2 bol docasne nahradeny kvoli zdrzaniu ZV 7704
- 7753-54 na 1/9 bol kvoli zdrzaniu nahradeny ZV 7717 podla vsetkeho do konca sluzby
- ostatne supravy boli otocene v Karlovej Vsi a vacsinoou poslane do vozovne, doprava sa normalizovala v oboch smeroch az po 23. h.
Nahradnu dopravu v useku Novy most - Pri krizi zabezpecovali autobusy ( prvy bus z Dubravky odisiel o 21:50 h. a posledny o 22:55 h. ), posledny spoj do Dubravky prisiel o cca 22:15 !!!
Ty si myslis, ze to tak nie je? Vsak mozme byt radi, ze DPB nam dava cestaky. Ale keby som bol deko, tak by som im to ihned prestal zadarmo robit. A boli by nahrati, lebo by tam museli dat gify z konecnych a ludia by na nich este viac nadavali.
neviem, v budapesti som nepouzival mhd dlhodobo, ale pocas mojej kratkodobej navstevy som z nej mal velmi dobry dojem.
co sa tyka dialnice v lamaci, tam nedavno posunuli koniec dialnice na uroven vjazdu z ulice alexyho -- odtial az po polianky to uz dialnica nie je, a teda z tohto hladiska by tam vyhradeny pruh pre autobusy spravit mohli. nechcem si vsak predstavit tu nehodovost napriklad na urovni samotneho vjazdu, kde by sa vodici, domnievajuc, ze maju k dispozicii zaradovaci pruh, nepozreli do spatneho zrkadla, a zramovala by ich rutiaca sa L21...
ospravedlnujem sa, ak sa to tu uz preberalo, ale zaujimalo by ma, ake su doterajsie skusenosti s modernizovanymi elektrickami (spolahlivost, kvalita rekonstrukcie, ap.). lebo pocul som nazor, ze sa to dost flaka a s elektrickami je vela problemov... ale nekamenujte ma, ak je to blbost, ja do toho nevidim. (osobne si myslim, ze lepsia poruchova zrekonstruovana elektricka ako ziadna, kedze na nove v bratislave asi nemame a pochybujem, ze niekedy v blizkej buducnosti mat budeme...)
galiyosha: No ja som na MHD v Budapešti počul nie veľmi chválivé reči, avšak sám tom tam nebol, takže neviem.
d3k0: veď v pohode s tou vlajkou. Ono ja som ten môj článok písal dosť dlho (mal som nejké prestávky ako večera či pes) a tak som nevedel, že ferro ti už napísal o čo ide.
Nezábúdaj, že keď sa rekonštrujú starožitnosti vždy je predpoklad 20% navýšenia času potrebného na dokončenie A tak je to aj s 3702 či 3701. Budme radi, že sa robí. Veď kto by čakal od takej Petržalky, že spojazdnia toľko Ik435. Keď som sa nedávno pýtal na 4802 tak mi tu bolo povedané, že tu asi vyradia a čuduj sa svete.
Ja som videl 3706 a vzadu nemal oranžové krytky blinkrov, ale moderné biele s oranžovou žiarovkou. vyzerá to fakt dosť dobre. Ja keby som bol vodičom Ik28X tak si niečo také spravím vzadu aj na blinkre aj na brzdu. Použil by som kryty zo spiatočky. Aj na Vrakosách by sa to dalo a to dokonca aj na bočné aj na predné blinkre.
Takže s tých 96 Ik435 ich koľko nejazdí a na kolkých sa robí.
Tomas: nazdar dlho si tu nebol.
tulenique: Avšak keď budú stáť vo všetkých troch pruhoch tak sa moc ani nebudú mať kde uhnúť, hlavne keď bude fungovať zákon schválnosti a bude stáť vedľa seba bus s kamiónom a osobákom. Na dialnici nie je možné spraviť bus pruh. Aby to mohlo mať označenie dialnica tak to musí mať odstavný pruh. Jedine, že by sa to na ten kúsok vyňalo a nebola to dialnica.
ano, na budapest som zabudol. ked som tam zaciatkom tohto roka prvykrat v zivote bol a videl tie cestovne poriadky, nebolo mi celkom jasne, ci sa jedna o stav docasny alebo regulerny. asi regulerny, na stranke to nie je inak. to vsak pre mna nie je argument, aby som pouzitelne cestovne poriadky prestal povazovat za samozrejmost. aj ked je pravda, ze keby v bratislave bola taka mhd ako v budapesti, tak by som tie cestovne poriadky velmi rad ozelel
Teraz ma napada ako je to pri takomto nudzovom brzdeni s pouzivanim mag.brzd (klatov)? Aj s tymi sa to dostane do smyku, alebo keby sa skutocne fest zaklatovalo, tak sa vnutri porania cestujuci?
Re #12069 J: O tom odstavnom pruhu nemas celkom pravdu. Podla najnovsich skoleni a internych pokynov si vozidla RZP, PO a PZ maju 'razit' cestu na dialnici pomedzi lavy a pravy jazdny pruh , t.j. v podstate maju prerusovanu ciaru v ose vozidla. Urcite dovody na to su.
To samozrejme nic nemeni na tom ze vodic spominaneho a-busu sa spraval neprofesionalne a porusil ustanovenie zakona o premavka na cestnych komunikaciach (zial toto je uz pomaly narodny sport). Druha vec samozrejme je ze od konca dialnice by namiesto odstavneho prudu mal byt BUS pruh, aby sa taketo konanie stalo pre BEUSakov legalne. Bude to este aktualnejsie ked pokroci stavebny ruch na Poliankach a budu tam vznikat este vacsia zapchy.
all> mam nejake otazky, mozno budete vediet dakto odpoved:
- co je so 7923+24 a 7927+28, ta druha by kedy mohla dorazit do Ba?
- co je so 1513, este stale je v ohrade? Podla jej vodicov, co jazdia so vsetkym moznym sudim, ze ano.
To by bolo vsetko, zatial, mozno ma este daka napadne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomáš