Este zo stredy:
- 1806 pocas dna vypadol na linke 21/1 pre poruchu na Prazskej smer AS MN, neskor ho nahradil ZV 1824
Stvrtok:
- linka 12/5 vynechala min. od prichodu do Dubravky cca 6:30 h., az cca od 9. h. isiel 7803-04
- 7704 po 7. h. ako ZV na linke 1/3, neskor ho nahradil 7739-40
- 2938 o 7:35 h. docasne vypadol na linke 34/5 pre poruchu na Mytnej ulici, neskor ho nahradil ZV 2608
- 2932 o 8:17 h. odisiel do vozovne z linky 83/13 ( vynechal poslednu rannu jazdu do Ovsista o 8:15 h. ), na prve polkolo popoludni ho nahradil ZV 2018 a napokon 2918
- 7737-38 okolo 9. h. docasne vypadol na linke 12/2, neskor ho nahradil ZV 7704
- 7955-56 okolo 10. h. docasne vypadol na linke 5/9, neskor ho nahradil ZV 7108
- 2818 okolo 12. h. docasne vypadol na linke 34/1, neskor ho nahradil ZV 2608
- 2212 v rannej spicke bol na linke 34/8, popoludni ho nahradil 2810
- 2940 v rannej spicke bol na linke 83/11, popoludni ho nahradil 2811
- 1407 okolo 14:30 h. docasne vypadol na linke 21/2, neskor ho nahradil ZV 1825
- 2813 po prve - okolo 15. h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2827
- 2812 okolo 15:30 h. vypadol na linke 34/3, neskor ho nahradil ZV 2512 ( ale nie az do nahrady ) a napokon 2932
- 7803-04 okolo 17. h. vypadol na linke 12/5, neskor ho nahradil ZV 7718 ( rano na 12/12 ), a napokon 7801-02
- 2813 po druhe - okolo 18. h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2608
Vyprava podla poradia:
1: 7789-90, 7795-96, 7739-40n, 7722-21, 7799-7800, 7805-06, 7807-08, 7745-46, 7812-11 M: ZV 7704/3
5: 7946-45, 7905-06, 7913-14, 7915-16, 7901-02, 7929-30, 7937-38, 7917-18, 7955-56, 7839-40, 7941-42, 7935-36, 7729-30 M: ZV 7108/9
12: 7753-54, 7737-38, 7817-18, 7809-10, 7803-04n, 7763-64, 7749-50, R 7304, 7718, 7706, 7757-58, 7829-30, 7773-74, 7717 M: ZV 7704/2; ZV 7718 a 7801-02/ oba 5
20: 1019, 1002, 1011, 1017
22: 1020, 1062, 1701
26: 1826
27: 1001, S 1021
34: 2818, 2823, 2812, 2822, 2938, 2303, S 2401, 2212 M: ZV 2608/1 a 5; ZV 2512 a 2932/ oba 3; 2810/8
35: 3515, S 3508
83: 2514, 2813, 2824, 2300, 2202, 2825, 2826, 2809, S N 2829, 2403, 2940, 2404, 2932 M: ZV 2827; ZV 2608/ oba 2; ZV 2018 a 2918/ oba 13; 2811/11
370: 1700
371: 1093
380: 1208
382: 1111
504: 1918
neviem, ale k732 vydavam na l68 pomerne casto. cestou z petrzalky (okolo 11.30) to bolo uplne ok, cestou spat (okolo 13.15 ak sa nemylim) vsak uz ani moc nie...
Len pre informaciu pre tych ktory videli 4802 zo zadu nemyslite si ze mala poziar, ide len o zadymenie od vyfuku. Na linkach vypravovanych 4.DPA jazdia opat vraky ako 1906, 1911... z 1.DPA ako pred letom ide o docasnu vypomoc.
To sa robi odjakziva, ze sa obcas na linke objavi voz z inej vozovne, je to asi zvyk.. Nechapem, preco do vsetkych vozovni jednoducho nedaju tolko vozov rovnomerne kolko treba, ale musia to mat rozhadzane. A musi sa to este komplikovat plynofikaciou, aby toho nebolo dost.
len by som rad pochvalil vodica 4096 na 68(/8?), ktory na zastavke smolenicka vzorne pockal na vystresujucich cestujucich stojacich pri dverach v prichadzajucej 90 s tuzbou v ociach prestupit
2918 na 83/13, podla frenkyho mal vypadok (13:17 prichod ku Krizu)
2608 robil ZV na 34, o 13:18 prichod ku Krizu, odtial uz ZV nerobil.
3604 na 92 Odchod za 92/7, ktoru robil 4929 aj so svojim majitelom.
1906 opat v Petrzalke, asi ho v Trnavke uz nedokazali ocistit Vcera na 93, dnes na 92. Okrem neho na 92: 4829, uz spominany 4929, to iste plati pre 3604 a 4800.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe