Utorok:
- 7706 minim. od 7. h. ako ZV na linke 12/17 az do konca sluzby
- 7941-42 pocas dna vypadol na linke 5/6, neskor ho nahradil 7905-06
- 4828 popoludni vypadol na linke 84 pre poruchu - bol odstaveny na konecnej v Ovsisti
- 2303 po prve - okolo 15:45 h. docasne vypadol na linke 34/6, bez ZV
- 2303 po druhe - o 17:45 h. odisiel do vozovne z linky 34/6, neskor ho nahradil ZV 2014
a napokon 2515 ( predtym na 83/11 )
- 2814 okolo 20. h. docasne vypadol na linke 34/4, asi bez ZV
Vyprava podla poradia:
1: 7745-46, 7823-24, 7737-38, 7791-92, 7803-04, 7789-90, 7797-98, 7761-62, 7777-78
5: 7901-02, 7904-03, 7935-36, 7933-34, 7913-14, 7941-42, 7915-16, 7917-18, 7907-08, 7841-42, 7929-30, 7843-44, 7911-12
M: 7905-06/6
12: 7719-20, 7813-14, 7799-7800, 7809-10, 7781-82, 7793-94, 7727-28, R 7304, 7717, 7817-18, 7755-56, 7829-30, 7704, ZV 7706
20: 1018, 1006, 1021, 1123
22: 1702, 1062, 1008
26: 1801
27: 1701, S 1023
34: 2811, 2827, 2818, 2814, 2823, 2303, S 2512, 2822
M: ZV 2014
a 2515/ oba 6
35: 3518, S 3508
83: 2829, 2322, 2813, 2826, 2825, 2938, 2944, 2940, S N 2820, 2932, 2515, 2401, 2408
380: 1218
382: 1111
504: 1322
- 7706 minim. od 7. h. ako ZV na linke 12/17 az do konca sluzby
- 7941-42 pocas dna vypadol na linke 5/6, neskor ho nahradil 7905-06
- 4828 popoludni vypadol na linke 84 pre poruchu - bol odstaveny na konecnej v Ovsisti
- 2303 po prve - okolo 15:45 h. docasne vypadol na linke 34/6, bez ZV
- 2303 po druhe - o 17:45 h. odisiel do vozovne z linky 34/6, neskor ho nahradil ZV 2014

- 2814 okolo 20. h. docasne vypadol na linke 34/4, asi bez ZV
Vyprava podla poradia:
1: 7745-46, 7823-24, 7737-38, 7791-92, 7803-04, 7789-90, 7797-98, 7761-62, 7777-78
5: 7901-02, 7904-03, 7935-36, 7933-34, 7913-14, 7941-42, 7915-16, 7917-18, 7907-08, 7841-42, 7929-30, 7843-44, 7911-12

12: 7719-20, 7813-14, 7799-7800, 7809-10, 7781-82, 7793-94, 7727-28, R 7304, 7717, 7817-18, 7755-56, 7829-30, 7704, ZV 7706
20: 1018, 1006, 1021, 1123
22: 1702, 1062, 1008
26: 1801
27: 1701, S 1023
34: 2811, 2827, 2818, 2814, 2823, 2303, S 2512, 2822


35: 3518, S 3508
83: 2829, 2322, 2813, 2826, 2825, 2938, 2944, 2940, S N 2820, 2932, 2515, 2401, 2408
380: 1218
382: 1111
504: 1322
SelfMan
Približne 250 autobusov, čo je polovica vozidlového parku dopravného podniku, je v súčasnosti po lehote životnosti. Spoločnosť chce preto v budúcom roku, najneskôr však v roku 2005, vyhlásiť verejnú súťaž na dodávku asi sto kusov nových vozidiel. „Termín tendra, ako aj presný počet a typ vozidiel určíme, až keď bude jasný spôsob ich financovania,“ uviedol generálny riaditeľ podniku Ján Zachar, ktorý sa prikláňa k dlhodobému lízingu či dlhodobým splátkam.
Spoločnosť by podľa neho potrebovala midibusy, sólo, ale aj kĺbové autobusy. „Dôležitou podmienkou je nízkopodlažnosť vozidla, čím by sme chceli vyjsť v ústrety hendikepovaným občanom,“ povedal J. Zachar.
Záujem dodávať pre dopravný podnik autobusy už prejavili spoločnosti Mercedes, Man, Iveco a naposledy pražská NORDLogistic, a. s., ktorá zapožičala podniku do skúšobnej prevádzky najnovší typ ekologického autobusu Ekobus.
Bratislavčania budú môcť toto vozidlo s pohonom na zemný plyn, spĺňajúce ekonormy Euro 5, bezplatne otestovať počas septembra tohto roka na viacerých mestských linkách. Do konca tohto roka bude vozidlový park tvoriť približne 80 autobusov s pohonom na stlačený zemný plyn. V areáli podniku vybuduje Slovenský plynárenský priemysel na tieto účely verejnú plničku s kapacitou 300 vozidiel denne.
Podľa J. Zachara sú autobusy na plyn nielen ekologicky, ale aj ekonomicky výhodné. „Prerábanie autobusov však nepovažujeme za systémový krok, skôr by sme uprednostnili nákup nových ekovozidiel,“ uzatvoril generálny riaditeľ.
(tasr)