ZV 8214 hradil ranny dojazd linky 75/8, stretnuty na Trnavskej o 8.40, na palube 0 ludi - hradit takyto spoj ma naozaj velky vyznam ? Ten zalozak by mohol koncit kludne na Bajkalskej, dalej uz malokedy cestuju ludia hlavne rano, a kludne by sa mohol vratit na svoje stanoviste (predpokladam ze islo o ZV Cilizska)...
Dnes okolo 11:30 hod. som videl voz 4226 na diaľničnom obchvate, išiel smerom zo Záhoria, mal vypnuté informačné transparenty. Nebol náhodou na návšteve u výrobcu v Libchavách?
Čert bol dlžen tie vozidla, 6703 ma zase pokazenu brzdu na prednej náprave ? . Elektromotory sú celkovo spoľahlivé, ale na tej karosérii Citelis sa stále niečo do**re alebo agregáty.
Ak sa aj vypíše tender na klbove tbusy, tak mali byť aj nejaké 2-3 vozidlá s dieselagregátom kvôli "spoľahlivosti" 25 Tr
8216 momentálne za pokazenú 25Tr tak ako posledný týždeň či dva? Ale zachvíľu ju asi vystrieda iné vozidlo nakoľko má problém so zavieraním stredných dverí a jazdí bez zavretých dverí. Niekedy sa zavrú niekedy nie. Ináč čo je zasa 25Tr, že musia jazdiť náhradné?
Ak hlasia inu zastavku, tak to nie je chyba nastavenia hlasicov, ale vodica co kasle na to co ma v palubaku Ina vec je ak je to v useku kde je vela zastavok na znamenie, tam sa to bohuzial obcas posunie, to je chyba zlych km nahratych v palubak.
Podla mna to nie je len o STK, ale policajt by mohol buzerovat aj pri nahodnom zastaveni.
Inak, raz sme mali pozicane firemne auto s reklamnymi polepmi a mali sme na to k technicaku taku karticku, ktora dokazovala, ze su od certifikovanej firmy, bla bla bla.. cize tipujem, ze tak sa riesia aj CVR.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
a ZV 4117 dohradilo okolo 10:30 L 38.